5 תשובות
זה קרה לי פחות או יותר יש כאלה שקשה אבל צריך לעשות דברים שאת אוהבת כדאי לשכוח מזה
הגיוני שקשה כן
כי זה גיל שנקשרים בו מהר
ErO
אני חושבת שכן
גם הייתי תקועה המון שנים על אותו בחור ומאז כל מי שנקשרתי אליו היה גרסה אחרת שלו
קשה להמשיך הלאה, במיוחד אם הם היו המון זמן ביחד כמו שאת מתארת
האהבה הראשונה והכי גדולה שלך, נגיד ככה, מעצבת גם אותך בגיל צעיר והכי רגיש שלך, וגם את מערכות היחסים העתידיות שלך
זה לגיטימי