5 תשובות
וואו כן
זה קרה לי פחות או יותר יש כאלה שקשה אבל צריך לעשות דברים שאת אוהבת כדאי לשכוח מזה
הגיוני שקשה כן
כי זה גיל שנקשרים בו מהר
כי זה גיל שנקשרים בו מהר
אני חושבת שכן
גם הייתי תקועה המון שנים על אותו בחור ומאז כל מי שנקשרתי אליו היה גרסה אחרת שלו
קשה להמשיך הלאה, במיוחד אם הם היו המון זמן ביחד כמו שאת מתארת
האהבה הראשונה והכי גדולה שלך, נגיד ככה, מעצבת גם אותך בגיל צעיר והכי רגיש שלך, וגם את מערכות היחסים העתידיות שלך
גם הייתי תקועה המון שנים על אותו בחור ומאז כל מי שנקשרתי אליו היה גרסה אחרת שלו
קשה להמשיך הלאה, במיוחד אם הם היו המון זמן ביחד כמו שאת מתארת
האהבה הראשונה והכי גדולה שלך, נגיד ככה, מעצבת גם אותך בגיל צעיר והכי רגיש שלך, וגם את מערכות היחסים העתידיות שלך
זה לגיטימי
באותו הנושא: