19 תשובות
תנסי אולי חצי שעה ללמוד ואחרי זה 5 דקות לעשות משהו כמו כושר למשל או ריצה ואז לחזור ללמוד
רטלין
להרחיק את הטלפון כמה שיותר, אפילו להגיד למישהו שישמור לך אותו למשך כמה שעות.
ולהרחיק דברים אחרים שיכולים להסיח אץ דעתך בזמן שאת לומדת
מוזיקה יכולה לעזור (או להזיק לפעמים)
זה משהו שממש עזר לי
תניחי את הטלפון במקום שלא יהיה בסביבה שלך תשתיקי אותו
תשתי 7 לגימות של מים
להאזין למוזיקה באוזניות
תהיה במקום שנוח לך ללמוד בו לא לומדים בכוח וברעש לומדים באווירה נעימה
מצטרפת לשאלה ומוסיפה איך לא לפתוח תטלפון כל דקה
שואל השאלה:
^ לגביי זה לי יש טיפ
כל מה שאת בודקת כל שנייה בפלאפון נגיד ווטסאפ, אינסטגרם, פייסבוק, סטיפס
תפתחי במחשב
ככה את כן יכולה לבדוק אם יש התראות וכזה לרענן ולגלול קצת, אבל בגלל שזה לא נוח זה לא ממכר כמו בפלאפון שאפשר לשבת ככה שעות ולא לשים לב שהזמן עובר
אנונימית
מצטרפת לשאלה אני גם לא מצליחה
40 דק לימוד
20 דק הפסקה
והפסכ לא ממכרת...
שירים לא סטיפס!!!!
תעשי מקום שקט בלי הסחות טלפון בצד תגדירי זמן ברור לכל משימה ותעשי הפסקות קצרות בין לבין תתחילי בדברים הקלים כדי להיכנס לקצב ואל תנסי להיות מושלמת רק להתקדם קצת כל פעם
כשכל הכלים נקיים בבית גם הראש שלי נקי.
זה שווה ניסיון.
אני עכשיו למדתי כמעט 4 שעות רצוף.
לדעתי אם יש אפשרות הכי טוב לקום בבוקר, לשים מוזיקה טובה וישר לשבת ללמוד לפני הסחות דעת.
תורידי אפליקציית pomodoro - 25 דקות למידה 5 דקות הפסקה, ואחרי שלושה כאלה הפסקה ארוכה יותר, ותחפשי ביוטיוב או בספוטיפיי lofi music ושימי באוזניות.
הרבה פעמים כשאני לא מתרכז אני שם לב שלא אכלתי ושתיתי מספיק, ואז אני אוכל ומרגיש יותר טוב ומרוכז.
סינית, בגלל שבסינית אין זמנים אז הם מדברים בצורה של הכל הווה.
זה הפך אותם לרובוטים אנושיים.
אנונימי
סליחה, טעות בשאלה.
אנונימי
^^ עכשיו אני סקרנית לדעת מה השאלה
^מה השפה הכי יפה אני חושבת