9 תשובות
כןן, וזאת הדרך המועדפת עלי
הגיוני.
דבר הכי לא נכון שיכול להיות אבל הכי אמין.
חיים רגשיים של בן אדם הם לא רציונליים בשום אופן, ניסיון עצום בנוירוזות (בפרט, נוירוזות טורדניות) מוכיח זאת.
אנונימי
לכן בנאדם רציונלי מתנתק לחלוטין מעולם הרגש שלו. זה ממש ממש עוזר.
כןן גם אני היוםם
אנונימית
אנונימית^^
במה זה תלוי? (או שלא דיברת אליי בכלל ואז יצאתי ממש דפוקה)
נשמע מעניין, אולי אני גם אוכל לעשות את זה
הכל במוח הכל תלוי בהבנה. כמובן