5 תשובות
להיות בטוחה בעצמך-להעביר ביטחון ושליטה ולזכור שבסופו של דבר גם אם הם בגיל שלך הם עדיין ילדים.
לעשות להם דברים עם תזוזה ולא רק ישיבה, יותר אינטראקטיבי ושיהיו גם מעט צחוקים
לעשות להם דברים עם תזוזה ולא רק ישיבה, יותר אינטראקטיבי ושיהיו גם מעט צחוקים
שואל השאלה:
^^אני 16 ומעבירה פעולה לילדים מגיל 15-17
^^אני 16 ומעבירה פעולה לילדים מגיל 15-17
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אני חוששת האמת גם מהקטע של הלפתח דיון.
דיון קצר על הנושא של הפעולה (סטיגמות), אבל אני מפחדת שהם לא יענו, לא יזרמו או שפשוט לא ילך.
לוותר על דיון?
^^ אני חוששת האמת גם מהקטע של הלפתח דיון.
דיון קצר על הנושא של הפעולה (סטיגמות), אבל אני מפחדת שהם לא יענו, לא יזרמו או שפשוט לא ילך.
לוותר על דיון?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה רבה לך ❤
תודה רבה רבה לך ❤
אנונימית
שואל השאלה:
אוי תודה רבה :)
אוי תודה רבה :)
אנונימית
באותו הנושא: