8 תשובות
הייתי בדיוק כמוךך, נשבעת לך בסוף זה עובר ואת תצחקי על זה ותראי שזה כבר לא יכאב.

הייתי איתו וחשבתי שהוא בן אדם מקסים אבל נפרדתי ממנו (סיבות אישיות), ובכיתי מלא וכל הזמן הרגשתי ריקנות ואיזה באסה ופספוס, אבל בערך חודש וחצי אחרי הפרידה חזרנו להתכתב ורק להתכתב, לא נפגשו, ולאט לאט בעצם הכרתי יותר את האופי שלו נטו, והבנתי שוואלה הוא לא מושלם כמו שחשבתי.

אני לא יודעת מה גרם לפרידה שלך, אבל אני באה ואומרת לך שזה באמת לטובה, והוא נראה לך מושלם אבל תאמיני לי שהוא לא ואם נפרדתם מגיע לך באמת יותר טוב גם אם את לא יודעת
שואל השאלה:
יש משהו שאני יכולה לעשות כדי לשכוח ממנו יותר מהר?
אני באמת לא מסוגלת. אני חושבת עליו כל הזמן.
אנונימית
מה שבאמת הכי יכול לעזור לך ולהפוך את התקופה הזאת מהכי שבורת לב להכי טובה זה באמת להיפגש עם חברים, לצאת יותר ולחוות חוויות חדשות עם אנשים אחרים שקרובים אליך ועושים לך טוב. ברגע שתביני שיש עוד המון אנשים אחרים שאוהבים אותך ותעסיקי את עצמך תאמיני לי שאת תחשבי עליו קצת פחות וכל יום שעובר יהפוך להרבה יותר טוב, באמת❤
ואני זמינה תמיד אם את רוצה לפרוק, עברתי חוויה דומה ואני באמת אשמח לעזור כמה שאפשר
שואל השאלה:
את חושבת שאני צריכה להוציא אותו מהקלוז שלי באינסטגרם? ולמחוק את כל התמונות שלו ואיתו?
אנונימית
אם את לא מתכוונת לחזור אליו אז אני חושבת שזה עדיף, כי זה יקשה עליך וגם עליו כי זה יתן לו תקווה שאולי תחזרו
הדברים שבאמת עזרו לי אחרי הפרידה:

לכתוב יומן על כל הרגשות שלי, התחושות שלי ומה שאני מרגישה ולפרוק הכל.
(עכשיו לפעמים אני גם קוראת את זה ורואה שהייתי סופר דרמטית וזה אפילו קצת מצחיק)

להיפגש המון עם חברים ולבלות איתם, לחוות חוויות חדשות במקומות חדשים, לאכול דברים טעימים ולמצוא תחביבים חדשים

לשמוע המון מוזיקה ושירים ולראות סרטונים של איך להתגבר על פרידה (תתפלאי אבל זה מאוד עוזר ודווקא גורם לך להרגיש שוואלה את לא לבד והרבה חווים את זה).

לקרוא כל מיני משפטי העצמה ותקווה, ולהתרומם מהם
שואל השאלה:
תודה עזרת לי ממש!!!!
אנונימית