7 תשובות
מאמן
מאמנת
למדתי לבד והתייעצתי עם חברים ועם הצאט בגדול
לבד לגמרי
מאמנת
מנסה לבד, לומד לבד, הולך לפי האידיאולוגיה שלי ומה שנראה לי הגיוני
את תלמדי עם הזמן, למרות שבהתחלה זה לא יהיה אופטימלי אבל עם הזמן את תלמדי עוד ועוד דברים
אני לא רציתי ללכת ראש בקיר וללכת ישר למאמן, רציתי ללמוד עם עצמי , לחוות ולהתנסות ולגלות בעצמי מה הולך לי הכי טוב כי זה גם החויה של להתאמן, זה לאו דווקא רק האימון עצמו אלא זה גם הצורת מחשבה עליו ומה אתה אוהבת ומתחברת
את תלמדי עם הזמן, למרות שבהתחלה זה לא יהיה אופטימלי אבל עם הזמן את תלמדי עוד ועוד דברים
אני לא רציתי ללכת ראש בקיר וללכת ישר למאמן, רציתי ללמוד עם עצמי , לחוות ולהתנסות ולגלות בעצמי מה הולך לי הכי טוב כי זה גם החויה של להתאמן, זה לאו דווקא רק האימון עצמו אלא זה גם הצורת מחשבה עליו ומה אתה אוהבת ומתחברת
בניתי לעצמי אבל זה לא חוכמה אני מאמנת כושר
באותו הנושא: