3 תשובות
פשוט בהתחלה ההיתי עם התוכנית אימנוית של המאמן שזה היה מכשירים בלבד ולאט לאט ניסיתי תרגילים עם מוט ואז צירפתי אותם לתוכניית ממקום כמה מכשירים
המאמן עשה לי ואחרי 3 חודשים הוא עשה לי חדש
ואז שוב
ואז שוב
התחלתי עם מאמנת אישית, צברתי יותר ידע ומשם המשכתי להתאמן לבד.
לא הייתי ממליצה להתחיל להתאמן לבד, גם אם פשוט מביאים לך תוכנית אימונים. אין לך דרך לדעת אם הטכניקה שלך נכונה, ואם הטכניקה לא נכונה מה שאת עושה לא יתרום.
לא הייתי ממליצה להתחיל להתאמן לבד, גם אם פשוט מביאים לך תוכנית אימונים. אין לך דרך לדעת אם הטכניקה שלך נכונה, ואם הטכניקה לא נכונה מה שאת עושה לא יתרום.
באותו הנושא: