5 תשובות
אולי תלכי למיון מותק?
שואל השאלה:
אני בן
וזה עובר במשפחה אז לא יודע
אני בן
וזה עובר במשפחה אז לא יודע
אנונימי
אין תרופה או משהו? דיברת עם רופא משפחה ?
תדבר אם רופא משפחה
בעיקרון תקבע תור לרופא אפילו אונליין ולהקיא זה טוב זה מנקה את הקיבה. היה לי איזה פעם וירוס כזה של קיבה ואני פשוט לוקחת אקמול, בקבוק חם ושותה רק דברים פשוטים ולא מוגזים אז תה ומים. ואני אישית לא אוכלת במצבים האלו כי אז אין מה להקיא כל דקה אז לא אוכלים איזה יום ואז אין מה כבר מה להקיא וזה עוזר לי. אם אתה אוכל אז לא דברים ממש מעובדים תנסה מאכלים ומשקאות יותר קלים כאלו ובעיקר לישון ולנוח. תרגיש טוב!!
אנונימית
באותו הנושא: