3 תשובות
שמעי , אני 1.80 ואני עוד אגבה, כמוני יש מלא
את תמצאי את האחד שהוא גם גבוה , או שתתאהבי במישהו קצת יותר נמוך ותראי שיהיו בו כלכך הרבה פלוסים שהגובה לא יעניין אותך בכלל
זה ממש הגיוני שאת תרצי מישהו בגובה שלך.
זה לא הופך אותך לסנובית או רעה.
אל תרגישי רע בגלל זה, אני מאמינה שאת תכירי מישהו שיתאים לך (:
שואל השאלה:
אני פשוט מרגישה שבגלל כל הסביבה שלי היא די ממוצעת בגובה, וכשבן נחשף אלי ומספר לי את הרגשות שלו, אני תופסת ברכיים קרות בגלל הבדלי הגבהיים
אנונימית