3 תשובות
אני ממש מצטערת בשבילך /:
מקווה שתצליחי לצאת מהתקופה הזאת, מאמינה בך וסומכת עלייך!!
מצטערת בשבילך, תחשבי חיובי ותעשי דברים קטנים שישמחו אותך, אני בטוחה שאת מהממת ואני מאמינה בך, זו רק תקופה וזה יעבור ❤
איך אומרים? לא הכל טוב אבל הכל לטובה.
מצטערת בשבילך..תנסי להוריד עומס הכי שאפשר
וזו רק תקופה והמצב ישתפר, אני מבטיחה!!
אם את צריכה משהו את תמיד!! יכולה לפנות אליי❤❤