3 תשובות
אני ממש מצטערת בשבילך /:
מקווה שתצליחי לצאת מהתקופה הזאת, מאמינה בך וסומכת עלייך!!
מקווה שתצליחי לצאת מהתקופה הזאת, מאמינה בך וסומכת עלייך!!
מצטערת בשבילך, תחשבי חיובי ותעשי דברים קטנים שישמחו אותך, אני בטוחה שאת מהממת ואני מאמינה בך, זו רק תקופה וזה יעבור ❤
איך אומרים? לא הכל טוב אבל הכל לטובה.
איך אומרים? לא הכל טוב אבל הכל לטובה.
מצטערת בשבילך..תנסי להוריד עומס הכי שאפשר
וזו רק תקופה והמצב ישתפר, אני מבטיחה!!
אם את צריכה משהו את תמיד!! יכולה לפנות אליי❤❤
וזו רק תקופה והמצב ישתפר, אני מבטיחה!!
אם את צריכה משהו את תמיד!! יכולה לפנות אליי❤❤