2 תשובות
מזדהה, קורה לי הרבה, לצערי אין לי מושג מה אפשר לעשות עם זה, כל פעם כשאני מנסה להיפתח (ממש לא קורה הרבה) אני פשוט מתחילה לבכות ואז היא תומכת בי ומנחמת אותי אבל זה חוזר בחזרה למצב שבו היא מטיפה לי כמה ימים או שבוע אחרי.
קורה הרבה, אנשים מבוגרים לרוב חושבים שאם הילד נשאר בבית או בחדר הרבה זה אומר שהוא מדוכא או עצוב או בודד ולא טוב לו והם לא רוצים אותו במצב כזה
אם אתה משחק במחשב עם חברים תסביר לה את זה
אם אתה פשוט אוהב להיות לבד תגיד לה את זה
תתן לה סיבות כאילו אל תגיד פשוט בא לי תעזבי אותי בשקט היא לא תקנה את זה
ואתה גם תמיד יכול לנעול את הדלת ולשים אוזניות ולהמשיך בדברים שלך
או לתת תירוץ שאתה לומד
אם אתה משחק במחשב עם חברים תסביר לה את זה
אם אתה פשוט אוהב להיות לבד תגיד לה את זה
תתן לה סיבות כאילו אל תגיד פשוט בא לי תעזבי אותי בשקט היא לא תקנה את זה
ואתה גם תמיד יכול לנעול את הדלת ולשים אוזניות ולהמשיך בדברים שלך
או לתת תירוץ שאתה לומד
באותו הנושא: