7 תשובות
שואל השאלה:
איך הכול יוכל להסתדר ככה פתאום?
שלוש שנים זה אותו המצב והוא לא נראה כאילו הוא עומד להשתנות בקרוב...
איך הכול יוכל להסתדר ככה פתאום?
שלוש שנים זה אותו המצב והוא לא נראה כאילו הוא עומד להשתנות בקרוב...
אנונימית
תרגעי ותנשמי אהובה הכל בסדר ואם לא הכל יסתדר בסוף אל תדאגי
וואו עברת המון לגילך אני ממש מצטער לשמוע את חזקה כול הכבוד! ואם תרצי לפרוק אני פה ויש פה עוד מלא אנשים שתוכלי לפרוק להם אם תרצי מישהו אחר
שואל השאלה:
כולי דמעות, אני לא מצליחה להחזיק את עצמי.
אני רוצה לחזור לחיות כמו פעם אבל אין לי מושג איך.
כולי דמעות, אני לא מצליחה להחזיק את עצמי.
אני רוצה לחזור לחיות כמו פעם אבל אין לי מושג איך.
אנונימית
חיים שליי את תמיד יכולה לפרוק לי בפרטי ❤❤
תזכרי שעוד יש לך חיים שלמים לפנייך, ובעיקר השנים הבאות שלך הן הכי קריטיות בשביל שינויים.
את לא תשארי באותו מצב כמו עכשיו, ותזכרי שאת לא חייבת לעשות הכל. את לא צריכה לדאוג להכל ואת לא צריכה להחזיק את הכל. התפקיד שלך זה לדאוג לעצמך. עשית מספיק למען אחרים ועכשיו את צריכה לדעת ולעשות את מה שטוב עבורך.
את נערה חזקה ממש אז תעריכי את עצמך על זה.
ברור לי שהמצב ישתפר ואני אומרת לך מנסיון
את לא תשארי באותו מצב כמו עכשיו, ותזכרי שאת לא חייבת לעשות הכל. את לא צריכה לדאוג להכל ואת לא צריכה להחזיק את הכל. התפקיד שלך זה לדאוג לעצמך. עשית מספיק למען אחרים ועכשיו את צריכה לדעת ולעשות את מה שטוב עבורך.
את נערה חזקה ממש אז תעריכי את עצמך על זה.
ברור לי שהמצב ישתפר ואני אומרת לך מנסיון
היי אנונימית
אני מבינה מהפריקה שלך כמה קשה לך וכמה את סוחבת איתך
ללא ספק קשה להיות זו שמחזיקה את כל המשפחה על הכתפיים שלה, במיוחד שמדובר במישהי צעירה כמוך
אני גם שמה לב כמה המצב המורכב הזה משפיע על חייך האישיים
את סוחבת על עצמך משקל כבד שנים רבות שבאמת כמו שמתארת גורם לך לחוות בדידות ועצב.. עם כל זה, זה ממש יפה שהמוסיקה עוזרת לך להתמודד עם התקופה זה גם מראה שאת לא מוותרת, זה חשוב שיהיה לנו מקום שינחם וירגיע אותנו.
אני אביב ואני מתנדבת בעמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת, אשמח להיות לך מקום בטוח לפרוק בו ולנסות לעזור.
אפשר בפרטי (פה בצ'אט), באינסטגרם / בטיקטוק (elem.digital)
או בווטסאפ משמונה בערב ועד חצות (מצרפת לינק)
אני מבינה מהפריקה שלך כמה קשה לך וכמה את סוחבת איתך
ללא ספק קשה להיות זו שמחזיקה את כל המשפחה על הכתפיים שלה, במיוחד שמדובר במישהי צעירה כמוך
אני גם שמה לב כמה המצב המורכב הזה משפיע על חייך האישיים
את סוחבת על עצמך משקל כבד שנים רבות שבאמת כמו שמתארת גורם לך לחוות בדידות ועצב.. עם כל זה, זה ממש יפה שהמוסיקה עוזרת לך להתמודד עם התקופה זה גם מראה שאת לא מוותרת, זה חשוב שיהיה לנו מקום שינחם וירגיע אותנו.
אני אביב ואני מתנדבת בעמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת, אשמח להיות לך מקום בטוח לפרוק בו ולנסות לעזור.
אפשר בפרטי (פה בצ'אט), באינסטגרם / בטיקטוק (elem.digital)
או בווטסאפ משמונה בערב ועד חצות (מצרפת לינק)
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: