7 תשובות
פשוט תעשי את האימון גם אם אין לך מוטיבציה תעשי גם את המינימום העיקר תעשי
לחשוב על ההרגשה של אחרי יאלה את תכף מסיימת
תזכרי המטרה שלך תמיד
יש אימונים טובים ויש כאלה שהם פחות טובים, אם כבר התחלת את האימון אז תסיימי אותו
להתקפל וללכת הביתה גם לי אין כוח
את תרגישי הרבה יותר טוב אחרי ותחשבי על הפאמפ אבל תהיי עדינה עם עצמך אל תדחפי את עצמך מדי היום
תזכרי למה התחלת להתאמן
באותו הנושא: