5 תשובות
להיות כישלון זה לא בגנים זה במנטליות, את יכולה לשנות אותה ולהיות חכמה יותר, ללמוד מהטעויות של המשפחה שלך, לא חסר דוגמאות על אנשים שבאו ממשפחות לא מתפקדות והצליחו, בת כמה את?
תראה את הטעויות של האחרים מהמשפחה שלך ותחשוב מה אתה צריך לעשות כדי לא להיות כמוהם, ולדעתי אחותך עשתה דבר לגיטימי אם היא באמת התאהבה בבחור ובאמת יש לה קשר טוב איתו אז אין סיבה לעשות הסכם ממון
טוב אז ככה זה לא קשור לגנים, את לא צריכה להיות כמוהם יש לך את החיים שלך שאת יכולה לעשות איתם מה שאת רוצה. תקחי את הכשלונות שלהם ותלמדי מהם, כל הטעויות שהם עשו אל חזרי עליהן. עכשיו את פשוט צריכה לחפש את הדרך שמתאימה לך ולעשות כל מה שביכולתך להצליח בחיים שלך. עם מספיק רצון והתמדה את תגשימי את כל השאיפות שלך. מאחל לך הצלחה!
תלמדי טוב בבית ספר תמצאי מטרה לעצמך.. מה תרצי להיות בעתיד.. תתגייסי בצבא למשהו שיתרום לך בעתיד, נגיד אם באלך להיות רופאה אז יש שם איזה משהו עם רפואה וכאלה..
אולי את כבר אחרי צבא אבל אין לי מושג..
תמצאי מטרה ואם תעבדי קשה ותרצי אותה ממש את תשיגי אותה.
זה ממש לא בגנים שלך להיות כישלון.
ההורים שלך זה משהו אחר, זה מה שהם בחרו להיות.
את יכולה להיות משהו אחר לגמרי עם עבודה קשה והתמדה.
אני מאמינה שתצליחי במה שתרצי