19 תשובות
זה לא יהרוג אותו
שואל השאלה:
בטח שכן זה מלא כדורים
בטח שכן זה מלא כדורים
אנונימית
תנסי להתקשר למשטרה, את חייבת!
צריך לעצור אותו
צריך לעצור אותו
שימי מהר קישור
קודם כל, במקרים שכאלו תפני למוקד 110 במשטרה ולא לאתר ייעוץ קהילתי. אם זה ממש דחוף ומקרה חירום, תתקשרי למשטרה או למד"א ותצרי קשר עם המשפחה של הבנאדם. מקווה שעזרתי.
15 כדורי אדוויל לא יהרגו אותו אני מכיר כבר מישהו שניסה להתמסטל והיה לוקח מלא
15 כדורי אדוויל בשילןב של כדורי שינה יכול לפגוע בו
יש כדורים שאסור לערבב
יש כדורים שאסור לערבב
שואל השאלה:
אני מפחדת שזה לא באמת אמיתי אבל אני גם מפחדת שזה כן אמיתי אז אני לא יודעת מה לעשות ב קשר למשטרה
אני מפחדת שזה לא באמת אמיתי אבל אני גם מפחדת שזה כן אמיתי אז אני לא יודעת מה לעשות ב קשר למשטרה
תשימי קישור!
שואל השאלה:
אני מאוד מקווה שזה לא יהרוג אותו אבל לכי תדעי
אני מאוד מקווה שזה לא יהרוג אותו אבל לכי תדעי
תתקשרי למשטרה
עדיף לך לדבר עם המשטרה ולראות שהכל בסדר מאשר להשאר אדישה ולגלות שהוא התאבד.
עדיף לך לדבר עם המשטרה ולראות שהכל בסדר מאשר להשאר אדישה ולגלות שהוא התאבד.
שואל השאלה:
אני מחפשת איך לשים קישור שנייה שמה
אני מחפשת איך לשים קישור שנייה שמה
שואל השאלה:
https://stips.co.il/ask/9882341
https://stips.co.il/ask/9882341
שואל השאלה:
זה הקישור תנסו ותעדכנו אם אתם מצליחים להיכנס ממנו או לא
זה הקישור תנסו ותעדכנו אם אתם מצליחים להיכנס ממנו או לא
הקישור עובד
למה שלמישהו שלא אכפת מהחיים יהיה לו. אכפת לעלות את זה לסטיפס???
שואל השאלה:
למי שכתבה לי בפרטי אני עונה לך פה כי אין לי מספיק פרחים בשביל לענות לך:
אני באמת רוצה להתקשר אבל אני רק ילדה ואני מפחדת שזה לא אמיתי או משהו ואני ממש רוצה כן להתקשר אבל אני לא חושבת שיאמינו לי גם ובגלל זה העדפתי שמישהו שלא בגיל שלי שיותר גדול יתקשר
מקווה שאת מבינה ושגם אתם מבינים
למי שכתבה לי בפרטי אני עונה לך פה כי אין לי מספיק פרחים בשביל לענות לך:
אני באמת רוצה להתקשר אבל אני רק ילדה ואני מפחדת שזה לא אמיתי או משהו ואני ממש רוצה כן להתקשר אבל אני לא חושבת שיאמינו לי גם ובגלל זה העדפתי שמישהו שלא בגיל שלי שיותר גדול יתקשר
מקווה שאת מבינה ושגם אתם מבינים
שואל השאלה:
@ילד חרא
אני לא יודעת בגלל זה אני לא יודעת אם זה אמיתי או לא
@ילד חרא
אני לא יודעת בגלל זה אני לא יודעת אם זה אמיתי או לא
אני מנסה לדבר איתו בףרטי והוא לא עונה ואני בלחץ של החיים