תשובה אחת
לא כל בן אדם שיצא לך מהחיים הוא הפסד.
לפעמים בן אדם שחשבנו שיהיה כל הסיפור שלנו , נועד להיות רק פרק . החיים ממשיכים , וכנראה זה היה שיעור לחיים . את תמצאי אחד יותר טוב !