12 תשובות
שימותו
שואל השאלה:
גם אני חושב ככה.
אויבי המדינה. לקחת לכל מי שלא מתגייס שלא בצדק את הזכות הצבעה בין אם הוא חילוני או חרדי, ולהפסיק לתת קצבאות למי שכן מקבל ולא עובד או משרת בצבא. ולאלה שאומרים שזה לא דמוקרטי, גם הצבא זה לא דמוקרטי. לא שואלים חילונים אם הם רוצים להתגייס או לא, ומי שלא מתגייס נזרק לכלא (ובצדק!!) ואחרי שהוא משתחרר הוא חוטף סנקציות מפה עד הודעה חדשה ובטח שלא מקבל קצבאות מהמדינה.
אוכלי חינם ועצלנים נצלנים. אין שום סיבה שלא יתגייסו הם פשוט לא רוצים לצאת מאיזור הנוחות שלהם לדעתי. אין שום סיבה להצדיק אותם אלא אם הם באמת חריגים כמו צדיקים גדולים וכאלה אנא עארף לא מבינה בזה כלכך.
זכותם לצעוק "נמות ולא נתגייס"
הם פוגעים במדינה. זכותי גם להגיד נמות ולא נתגייס, אבל זה יתקבל פחות יפה כי החרדים "בצד הצודק" נכון?
החרדים הם לא הצד הצודק, אבל עדיין יש להם את הזכות להגיד את זה
חמודים
שהם משועממים רצח
קודם תמותו אחר כך לא תתגייסו.
^^ אם הדעה הזאת פוגעת במדינה זה לא בסדר.