4 תשובות
כל הכבוד!! מאמין בך
יכול להיות שהשרירים שורפים לך קלוריות, זה טוב אבל זה גם גורם למשקל לעלות. אולי תשקלי לבדוק את התפריט שלך?
אם את לא עושה שקילת בוקר אז המשקל לא אהיה כל כך מדויק, יכול להיות שאת אוגרת יותר מים ושריר ולכן את לא יורדת במשקל. יכול להיות גם שהספירת קלוריות שלך לא כזו מדויקת ואז את לא באמת בגירעון קלורי
לא, לא קשור לשרירים
אם את לא רואה ירידה זה כנראה כי את לא באמת בגרעון...