10 תשובות
מוצרי חלב (גבינות, קוטג), ביצים, קטניות שונות. יש גם משקאות שהם עם תוספי חלבון בריאים, טופו
יש הרבה מאכלים עם חלבון גם אם זה לא בשר ודג רק

ולא רק להתאמן יעזור לך להוריד אחוזי שומן כי אז את בונה שריר ואת רוצה להתחטב
את צריכה לשלב אימונים שהם בעיקר אירובי ולא להרים משקלים כבדים + לשלב מזון בריא עם לא הרבה פחמימות ריקות ודברים משמינים כמו מיצים עוגות וזה
שואל השאלה:
מה זה פחמימות ריקות? אם אני אוכלת טוסטים/פסטות/פיצות לפעמים?
אנונימית
פשוט תאכלי במינון לא עכשיו תזונה שמורכבת רק מפיצה עוגה ממתקים מיצים ודברים כאלה
לאכול פרוסת פיצה/ שני פרוסות זה בסדר אבל לא עכשיו בכוונה מגש שלם גם כי זה לא בריא
שואל השאלה:
חחח אני ממש אוהבת פיצות אבל אני לא אוכלת כל יום
איך אני יודעת כמה פחמימות זה מספיק או יותר מדי? וכמה חלבון אני צריכה לאכול שמעתי שצריך לחשב לפי משקל גוף?
אנונימית
בעקרון את אמורה לקחת את משקל הגוף שלך כפול 1.5 זה כמות גרם חלבון שאת צריכה בצורה הכי טובה לגוף שלך ביום, כמובן שאם את אוכלת פחות זה בסדר תדאגי שכל ארוחה יהיה לך מקור חלבון פשוט.
אין דבר כזה יותא מדי פחמימות או קצת מדי זה תלוי מה המטרה שלך.. את יכולה לראות את זה לפי הקלוריות
במשולש פיצה בממוצע 200 קלוריות, אכלת 4 משולשים הנה אכלת 800 קלוריות בארוחה אחת אז זה פשוט קשור למינון מסויים של האוכל שאת אוהבת ולא לאכול הרבה מהדברים שמשמינים מאוד
שואל השאלה:
אוקי תודה (:
אנונימית
שואל השאלה:
בטוח? רק להתאמן יגרום לאחוזי שומן לרדת ולמסת שריר לעלות?
ואיזה מאכלים יש שיש בהם יותר חלבון וויטמינים? (אני לא אוכלת בשר ודגים)
אנונימית
תנסי להחליף את האוכל שלך באוכל פחות שומני ויותר בריא עם חלבונים וויטמינים. אם את רוצה להתחטב אז מאוד חשוב אימונים, להתאמן וזה
רק להתאמן, אין צורך בגירעון