4 תשובות
לא לכי על זה
כדאי לך לצאת לחופשה למצוא את עצמך!
כן עצוב לי שכל הזמן מצפים מאנשים רק להמשיך הלאה למצוא דבר חדש לעשות ו"אסור" לא לעשות כלום או להיות בבית להתאפס על החיים, לטייל למצוא מה אוהבים.. בסוף זה מוביל אנשים לבחור דברים שהם לא אוהבים כי לא היה להם זמן לחשוב על זה
קחי את הזמן שאת צריכה, תהיי בבית קצת וגם תעשי כל מיני דברים צאי לטייל בארץ או בחול זה לא משנה גם אם לשבוע או יום אחד או חודשיים, תעשי דברים שבא לך לעשות ולנסות בלי קשר לאיזה עבודה תבחרי רק ככה תביני מה מעניין אותך
לדעתי בשביל זה עושים את הטיול הגדול, כדי להתאפס, הכי לא מוזר בעולם, וקחי גם שנתיים אם תצטרכי, אין לך לאן למהר