למה בבוקר ממש קשה לי לפתוח את העיניים ולהתאפס על עצמי?
כאילו אני רואה אנשים רגילים קמים בבוקר וזה ממש לא ככה, רק אצלי. העיניים שלי פשוט לוקח להם שנה עד שזה נהיה רגיל. אני שוטפת פנים וזה והעיניים שלי פשוט רדומות וזה ככ משפיע עליי כי אני גם שמה עדשות וזה וזה ממש מעצבן, מישהו יודע למה? ואני ישנה די נורמלי רק אומרת