4 תשובות
איזה כיתה את?
שואל השאלה:
ט'
אנונימית
אז תחשבי על זה את עוד שנייה מסיימת את השנה את עוברת לתיכון תשקיעי את כל מה שיש לך כדי שתיהיה לך תעודה טובה אז באמת מסוגלת לעשות כת זה לא נשאר עוד הרבה רק עוד כמה מבחנים ואני בטוחה שאת תצליחי! תחשבי שעכשיו את תיתני את כל מה שיש לך ותעשי הכל כדי להצליח כשי שבסוף תיהיי גאה בעצמך ומרוצה מעצמך!!
תזכרי שיש לך עוד מלא עבודה ושהחופש הזה יגמר ממש מהר