7 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת זה מרגיש לי חרטא
למה שזה יהיה חרטא? זה אותו ספורט רק במקום אחר
תלוי איזה מוצרים יש בבית
בטח שכן
היי, בתור מאמנת ומרתוניסטית לשעבר אני פחות מאמינה באימונים בבית.
מהנסיון שלי - אנשים לא מתמידים בזה וזה טבעי לחלוטין - כשאתה בבית מאד קל ונוח לברוח למשימות אחרות או סתם להתעצל. וגם מאד קשה לקיים אווירה של אימון שתדחוף אותך לקצה.

סיכויי ההצלחה הכי גבוהים הם כשאתה מתאמן בקבוצה או במסגרת -
זה גורם לקצת תחרותיות בריאה, זה גורם לך להתנתק מהעניינים של הבית, אתה יודע שבשעות האימון אתה כולך בתוך זה בלי הפרעות ובלי הסחות דעת.


אני לא יודעת אילו מכשירים יש לך בבית אבל אתה תמיד יכול לעשות "אימון בית כלא" -
סקוואטים
שכיבות סמיכה
מתח
ותרגילי בטן

כל שאר התרגילים אתה תהיה חייב להוסיף משקל באיזשהו שלב כדי להשתפר ואז כבר תהיה חייב משקולות וכו'
בכל אופן, לעולם אל תזניח גם את האירובי -
צא לריצה בחוץ - בשביל זה אתה רק צריך נעליי ריצה טובות

מוזמן לפנות אליי בכל שאלה.
ובסוף לא משנה מה אתה מחליט - העיקר שתעשה ספורט
בהחלט אפשר. תרגילי התנגדות בבית (בהתאם לתכנית הגיונית וטובה) בשביל לפתח מסת שריר. ומבחינת דיאטה לאכול קצת מתחת לbmr שלך ומספיק חלבון באופן יומי בעיקר.

בנוסף לאלו אפשר להוסיף אירובי מתון (הליכות בקצב בינוני-מהיר למשל) בשביל להגדיל את הגירעון הקלורי.

כן בחדר כושר יהיה קל יותר לפתח מסת שריר, אבל ממש אפשר גם בלי, במיוחד למתאמנים מתחילים :)
אני התחלתי ככה בזמנו זה טוב להתחלה לדעתי