5 תשובות
שואל השאלה:
כבר מאוחר מידיי אבל כנראה בגלל זה
אנונימית
זה דף. שרושמים עליו.
צריכים ללמוד להיות שמחים מהלמידה ולא רק מהתוצאות, התוצאות במבחן הן רק השתקפות של תהליך הלמידה וההשקעה.
בסדר מבחן הבא תוציאו 30. אם אתם רוצים, אתם תתחילו ללמוד אבל לא מפחד אלא מרצון להשתפר, ואז תוציאו 90 בלי לחשוב
יש לי היום בגרות :(
מבינים שזה רק מבחן וגם אם מקבלים לא טוב החיים ממשיכים ואפשר תמיד לתקן
רסקיו
תכלס זה פסיכולוגי אם תאמיני שזה מרגיע אותך זה ירגיע אותך