5 תשובות
נושמים נשימות עמוקות
לנשום עמוק ולשתות מים
הכל יהיה טוב
ואולי גם יעזור לדבר עם מישהו, לפרוק, שירגיע אותך
לזכור שגם אני בחרדות ואתה לא לבד
אנונימית
האמת שזה נורא תלןי בך ואיך את מצליחה להירגע
אבל תנסי לנשום, לשתןת מים, להקשיב למוזיקה, לראות משהו שאת אוהבת או אפילו לאכול משהו מתוק
שמע אני לא יודעת עד כמה אתה במצב רוח עכשיו כי עכשיו לילה אבל מנסיון שים אוזניות ומוזיקה צא החוצה טטייל תנשום אוויר, אם אתה יכול לך לכיוון הים זה פשוט ככ מרגיע