6 תשובות
רק דרך אבחון אפשר לדעת בוודאות
זה נטו איבחון אצל מישהו מקצועי
כן, אצלי זה בא לידי ביטוי על ידי שגרה שגרתית מדי ובודדת. כאילו הייתי קם בבוקר, הולך לבית ספר, חוזר, אוכל ולישון. ככה במשך כמה חודשים
יש מבחנים שיכולים לעזור בגוגל(מאושרים כמובן) הוא פסיכיאטר בשביל וודאות 100%
אני כבר בתקופה קשה 7 שנים בעיות במשפחה וכולי
שואל השאלה:
^^הייתי בתקופה שלא אכלתי בקושי ישנתי בכיתי *כל* יום הפסקתי לחייך ירדה לי השמחת חיים הייתי עם אוזניות 24/7 כדי שלא ישאלו אם אני בסדר והיה עוד דברים שאין לי כוח לפרט
בגלל זה שאלתי
אנונימית