התחברות
הרשמה
כשהיה סגר הייתי בתקופה קשה
בכיתי הרבה משטויות, היה לי קשה, הייתי צורחת לתוך הכרית ובועטת בקיר, למישהו גם זה קרה? ואיך לגרום לזה לא לחזור בסגר הזה?
17 ביולי 2020, 14:02
מצב רוח
קשיים
הסגר
בדידות
תשובה אחת
גם לי זה קרה
ועכשיו שהודיעו על עוד סגר אני שוב עצבנית
ב
בזעתת
באותו הנושא:
כשהייתם בתקופה מחורבנת בחיים שלכם...
אם הייתי מקיאה את מה שאני אוכלת תקופה כלשהי זה אומר שהיה לי בולימיה?
משפט שהייתם אומרים לעצמכם בתקופה קשה?
למי שהיה בלוס אנגלס, סן דייגו ולאס וגאס בתקופה האחרונה,
מכירים את ההרגשה כשהיה לכם יותר מדיי אקשן בתקופה האחרונה (אקשן רע)וזה נגמר
הגיוני שהרחתי בושם ישן שלי ואז נזכרתי בתקופה שהיה לי טוב ועכשיו אני עצובה?
בתקופה שהייתי שותה על בסיס יומי הגוף שלי היה הרבה יותר חטוב ואנרגטי, אבל לאחרונה הפסקתי
קורה לכם שאתם שומעים שיר מתקופה מסוימת שהיתה לכם זה מחזיר אותכם לתקופה הזו ?
יש פה אנשים שהיו פה בתקופה שהיה את הקצת עליי?
קרה לכם שהייתם בתקופה רעה
הראל מויאל כשהיה צעיר( בתקופה של כוכב נולד) היה חתיך ?