9 תשובות
תנסח מכתב יפה ושלח בדואר, אמיתי
או שתעביר הודעה דרך מכר משותף
אם אין לך דרך להשיג אותו נגיד הוא חסם אותך באינסטגרם אז תפתח חשבון אחר ותשלח הודעה משם, תתנצל ותסביר את עצמך. אם הוא לא מוכן לקבל את זה, אז הוא לא שווה שתרדוף אחריו בכלל, אם הוא בכל זאת רוצה לחזור איתך לקשר אז זכית
קודם כל לא להאשים אף אחד היית בתקופה רעה וזה יצא עליו...
תנסה לחכות כמה ימים שהוא יירגע ואז תנסה ליצור איתו קשר שוב ולהסביר לו את המצב :)
שואל השאלה:
ניסיתי לשלוח הודעות הוא קורא אותם אבל לא עונה הליהם
אנונימי
שואל השאלה:
אני כבר במצב הזה בערך חצי שנה שאני מנסה דברים
אנונימי
שואל השאלה:
כל דבר אני מנסה
אנונימי
אל תרדוף אחריו. אל תתן לאף אחד להפוך אותך לכלב שלו, אם ניסית כמה פעמים והוא לא רוצה אז שילך לחפש ותמצא מישהו אחר לדבר איתו שיגרום לך להרגיש יותר טוב, אתה התנצלת, הוא בוחר שלהתעלם, בעיה שלו
שואל השאלה:
הבעיה שהוא הדבר שהכי חשוב לי ממנו בעולם
אנונימי
יכול להיות שהחברות הזו לא בריאה לכם ואולי זהלא הרעיון הכי טוב..
אל תרדוף אחריו אם הוא לא יקשיב בכל מקרה
תעשה ניסייון תכתוב לו הכל, מהלב, רגשות, תחושות, ותסביר לו כמה שאתה מצטער.. (אפיחו אני כבר הבנתי..)
אם לא הולך אז לא.. פשוט לשחרר
בלי שום קשר אם אתה רוצה לפרוק אני פה :)