3 תשובות
זה לא יקרה שוב. את יודעת למה? כי עכשיו את יכולה לעצור את זה בזמן.
קודם כל - ממה לדעתך זה נובע הפעם? פעם קודמת בגלל שהאחים שלך הלכו, ממה עכשיו? יכול להיות שאפשר לפתור את הבעיה עוד מהשורש.
אני שמחה ששמת לב לזה בהתחלה. עכשיו, קודם כל - לפעמים קורה שבאמת מאחרים בשיעורי הבית, או לא מצליחים, ובאמת קורה לפעמים שרבים עם ההורים. זה לא בהכרח אומר שאת חוזרת לאותה תקופה שהיית בה, לאור העובדה ששני הדברים האלה הם דברים לגיטימיים שקורים לכל אחד. אז אני פשוט אומרת שזה לא בהכרח אומר שאת באמת חוזרת לתקופה הלא פשוטה ההיא.
ועכשיו את צריכה לשים לב לב להתנהגות שלך, לנסות פחות להגרר לריבים עם ההורים אלא יותר לדבר, לא לתת למצב של שיעורי הבית להתדרדר.
אל תאבדי תקווה עכשיו שזהו ואת חוזרת לתקופה ההיא, כי זה יכול להמנע
קודם כל - ממה לדעתך זה נובע הפעם? פעם קודמת בגלל שהאחים שלך הלכו, ממה עכשיו? יכול להיות שאפשר לפתור את הבעיה עוד מהשורש.
אני שמחה ששמת לב לזה בהתחלה. עכשיו, קודם כל - לפעמים קורה שבאמת מאחרים בשיעורי הבית, או לא מצליחים, ובאמת קורה לפעמים שרבים עם ההורים. זה לא בהכרח אומר שאת חוזרת לאותה תקופה שהיית בה, לאור העובדה ששני הדברים האלה הם דברים לגיטימיים שקורים לכל אחד. אז אני פשוט אומרת שזה לא בהכרח אומר שאת באמת חוזרת לתקופה הלא פשוטה ההיא.
ועכשיו את צריכה לשים לב לב להתנהגות שלך, לנסות פחות להגרר לריבים עם ההורים אלא יותר לדבר, לא לתת למצב של שיעורי הבית להתדרדר.
אל תאבדי תקווה עכשיו שזהו ואת חוזרת לתקופה ההיא, כי זה יכול להמנע
שואל השאלה:
תודה❤
את בכלל לא יודעת כמה זה עוזר לי
תודה❤
את בכלל לא יודעת כמה זה עוזר לי
אנונימית
בכיףף, המון בהצלחה בהמשך, אני לשרותך במידת הצורך
באותו הנושא: