9 תשובות
זה חוסר וודאות ומצב קשה בהחלט אבל לא הייתי עושה הפלה
ממש לא הייתי עושה הפלה.
עם כמה שזה מצב קשה, זה עובר ואת מביאה ילד לעולם של שלום (אחרי שנוריד את כולם).
מה גם שהפלה מסכנת אותך ולא בטוח שתוכלי אחר כך להביא ילדים.
מצד כנראה שלא הייתי רוצים לעשות הפלה, לא כי אלוהים או משהו אלא כי באלי ילד, מצד שני אני בן 14, וגם, האם רק עכשיו נכנסתי להריון או שעכשיו אני אמור ללדת?
^^לא ידעתי שהפלה מונעת ילדים בעתיד
זה אחוז מאוד קטן של סיכון וכמעט כל הנשים שעוברוץ הפלה כן יכולות להביא ילדים לעולם אחרי היה
^אוקיי קול טנקיו
אם עוברים טבעי זה לא משפיע כמו אם עושים גרידה או לוקחים כדור.
נכון אבל לא על זה דיברתי
כמעט כל הנשים שעוברות הפלה גם לא טבעית יכולות אחר כך להביא ילדים