3 תשובות
תרחיקי אנשים רעילים מהחיים שלך .
לא משנה כמה את לבד.
ממי אני בטוחה שאת מדהימה! תעשי מה שאת אוהבת ותתחילי להעריך את עצמך!
בחיים בחיים אל תשארי עם אנשים רעילים כי את מרגישה בודדה . להפך יותר טוב שהם יצאו לך מהחיים עכשיו תתרכזי בעצמך ותעשי מה שטוב לך ותכירי אנשים אמיתיים וחדשים