3 תשובות
תרחיקי אנשים רעילים מהחיים שלך .
לא משנה כמה את לבד.
לא משנה כמה את לבד.
ממי אני בטוחה שאת מדהימה! תעשי מה שאת אוהבת ותתחילי להעריך את עצמך!
בחיים בחיים אל תשארי עם אנשים רעילים כי את מרגישה בודדה . להפך יותר טוב שהם יצאו לך מהחיים עכשיו תתרכזי בעצמך ותעשי מה שטוב לך ותכירי אנשים אמיתיים וחדשים
באותו הנושא: