3 תשובות
זה לוקח זמן,גם אני הייתי בתת משקל והיום אני ברוך השם אני במשקל הגיוני,כמובן שאני עדין רזה פשוט כמעט ולא בתת משקל ביחס לגובה שלי:)
תתחילי לאכול בלי להתחשבן,התוצאות יגיעו עם הזמן:)
שואל השאלה:
אוף אני רוצה לראות את זה בעצמי
אנונימית
כנראה זה עיניין של הרגל