5 תשובות
משקל זה דבר שניתן לשנות
וזה לא נורא שעלית קילו
במצב כזה הרבה אנשים חיפשו נחמה בעיקר באוכל
אני בטוחה שאת יפה בכל מקרה וקילו זה כלום זה לא עכשיו נראה לעין
מקסימום אם ממש מפריע לך תאכלי יותר מאוזן ותתאמני בבית
תכנסי לחיטוב תאכלי ארוחות מיוחדות תשקיעי תנסי לעשות הליכות
לצאת להילחם ולסיים את המלחמה, ככה לא תעלי יותר במשקל
אפשר לרדת במשקל רק מתזונה בלי כושר??
תנסי לשמור על ארוחות מסודרות קבועות, לשלב מתוק ולא להימנע לגמרי, לנסות למצוא פעילות או עיסוק שתיהיה לתזוזה ושריפת קלוריית, גם אימוני כוח חשובים לשמירה על המסת שריר, ובכללי אל תוותרי קילו זה ממש כלום, וזה תקופה ולגיטימי