13 תשובות
לא
לא.
אני שמחה שנולדתי פה
אני שמחה שנולדתי פה
שואל השאלה:
מה אפילו עם כל המלחמות והמצב הבטחוני הנוראי?^
מה אפילו עם כל המלחמות והמצב הבטחוני הנוראי?^
אנונימית
כן
י
כן. לפעמים פשוט אין לי כוח כבר להיות "הבעיה". כאילו זאת אשמתי שנולדתי יהודיה בארץ ישראל.
אני לא מתחרטת אבל כן חושבת איך זה היה יכול להיות והאם זה היה יותר טוב
אפילו עם כל הפיגועים ועם כל המלחמות ועם כל הרע
קצת
אנונימי
שואל השאלה:
הזאתי עם הקיפוד בתמונה^^^^
וואו לגמרי מזדהה
הזאתי עם הקיפוד בתמונה^^^^
וואו לגמרי מזדהה
אנונימית
לא כי זאת גאווה להיות פה ושאני יהודייה אבל מצד שני אם לא הייתי נולדת פה לא הייתי חושבת ככה
וגם שאני יגדל החלום שלי לעבוד למדינה אחרת אבל יכול להיות בעיות בגלל שאני מפה
אבל אני עדיין לא מתביישת בזה שאני מפה להיפך
וגם שאני יגדל החלום שלי לעבוד למדינה אחרת אבל יכול להיות בעיות בגלל שאני מפה
אבל אני עדיין לא מתביישת בזה שאני מפה להיפך
אנונימית
באותו הנושא: