12 תשובות
כן מפחיד לגור פה
אני ממש שמח מזה שנולדתי בישראל ולא בארצות הברית
קנדה אולי טיפה טובה יותר למגורים מישראל אבל לא נורא, אני מאוד שמח שנולדתי כאן
קנדה אולי טיפה טובה יותר למגורים מישראל אבל לא נורא, אני מאוד שמח שנולדתי כאן
כן אני בול כמוך
שואל השאלה:
השכנה^^^
אני כן מזדהה איתך ומסכימה איתך, את מתכננת לעבור לחול? יש לך דרכון אמריקאי או משהו?
השכנה^^^
אני כן מזדהה איתך ומסכימה איתך, את מתכננת לעבור לחול? יש לך דרכון אמריקאי או משהו?
אנונימית
לפעמים
אבל זה עדיף על הרבה מקומות אחרים
אבל זה עדיף על הרבה מקומות אחרים
כן אבל כנראה שאם הייתי נולדת במדינה אחרת הייתי רוצה להיוולד במדינה אחרת חחח
אנונימית
לא שאני סלב אבל במדינות כאלה אתה סתם אחד
ממש לא תתביישי לך
אני שמח שנולדתי בארץ ישראל
ואת חושבת שמה שיש בסרטים זה כמו במציאות?!
אני שמח שנולדתי בארץ ישראל
ואת חושבת שמה שיש בסרטים זה כמו במציאות?!
הייתי מעדיפה להיוולד במדינה אחרת ולהיות יהודיה
הדבר היחיד שלא טוב לי זה שתמיד שונאים אותי בגלל שאני מישראל
הדבר היחיד שלא טוב לי זה שתמיד שונאים אותי בגלל שאני מישראל
לא אני אוהב את הארץ
אני אוהב את הארץ. אבל אם לא היה פה עכשיו את כל הקטע הזה של החשוב לגור פה והארץ של היהודים וכו' ברור שהייתי רוצה לגור בחול
אני שמחה שנולדתי כאן אבל הילדות שם נראת ממש סבבה
באותו הנושא: