22 תשובות
כן תמיד חחחחחח
כן חדמש
לכולם יש רגעים כאלה
כל הזמן
אוף כן הרבה
כל יום מחדש
לא
לפעמים שוקל את זה
אנונימי
כן כל שני וחמישי
כן סבל להיות ההורים שלי
לא.
לא
כן ברור, להורים שלי נגרם סבל בגלל הטיפול בי שלא קל. אבל אם אני אשאר כל יום במיטה זה לא יעודד אותם ורק יחמיר, אם אני אעלם יהיה נוראי, אם לא הייתי מגיעה בכלל, אז היה טוב.
אף פעם לא
אתם זכיתם להיוולד מתוך ביליארדי אנשים אחרים וכל אחד מוסיף משהו לעולם כם אם לפעמים לא רואים את זה!
לפעמים?
כל הזמן
רק לפעמים?
כול יום כול היום
כל הזמן