7 תשובות
לפעמים כשאני במחזור
אנונימית
לא, מברכת ואומרת תודה על כל יום, גם אם זה יום לא טוב
לא, כי כנראה יש סיבה טובה לזה :)
חד משמעית כן
אנונימית
לא.
לפעמים
בדוק
באותו הנושא: