38 תשובות
קצת
לא נורא
קצת.. כן
לפעמים
לא מתחרט, אבל לא בהכרח רואה בזה תועלת
כן חצופים ההורים שלי כאילו מי הרשה לכם ככה ללדת אותי בלי רשותי זה אונס מה זה פה גנון לא הבנתי
לפעמים
אנונימי
ממש לא
כן נולדתי בטעות לאבא נקרע הקונדום
אנונימי
לא יודע מה להגיד אבל לכולם יש חיים קשים
גם לשלי :( ^
לפעמיים כשקשה
מאוד
בחיים לא!
עצם זה שאני פה אני מודה על זה כל יום!
יש הורים שעושים הפלה ולא כולם זוכים להיות בעולם הזה!
כל יום מחדש
אנונימי
לא...לפעמים...
ממש אבל ממש לא
שואל השאלה:
וואו איזה דיכאוניים יש פה מה זה
אנונימית
כן
אנונימית
אני ממש אוהבת את החיים שלי ואשכרה קיבלתי מתנה מאלוקים שזכיתי להיות פה ולמרות כל הקשיים בחיים (בסופו של דבר לכולם יש, לחלק קשים יותר ולחלק כמעט ולא) וצריך להודות על כל דבר טוב ולא טוב.
בקטנה
לא
אני שמחה שנולדתי מתוך אלפי האפשרויות שלא אוולד { בכל זאת זה עניין של מזל }
לא
לא אבל יש פעמים שאמרתי לעצמי שהחיים היו הרבה יותר קלים בלי שהייתי בחיים אבל אני בחיים לא אפגע בעצמי כי אני יודעת שזאת תקופה והיא תעבור
כן
לפעמים כן קצת
קצת
אני תולעת בלי תועלת
לא, זכיתי להיוולד ולנסות לתקן את העולם, קיבלתי שליחות ואחריות :)
ממש לא
לא.
איך אפשר להתחרט על משהו שלא עשינו