14 תשובות
כן הייתי יכול לקבל אזרחות אירופאית
כן ללא ספק
לא
אבל כן יש המון דברים שאני לא אוהב פה כמו שציינת: ערסים ברברים..
כן.
לא אבל לפעמים עולים לי מחשבות איך החיים יכלו להיות אם הייתי נולד בארץ אחרת
שואל השאלה:
מתה לעוף מפה כבר ולא לראות יותר את האוכלוסייה המגעילה שיש פה
אנונימית
לא, אני שמח.
אין על ישראל, כאן נולדתי וכאן אשאר
לא
תחשבי על זה שיכלת להוולד באפריקה
או יותר גרוע להוולד כחית בר
את נולדת כבנאדם זה כבר בין הדברים הכי טובים שיכלו לקרות לך
אנונימי
בושה שאת מדברת ככה על ישראלים ועל האוכלוסיה, אנשים כמוך הופכים את האוכלוסיה למה שתיארת. בושה.
חד משמעית
ובכל זאת יכלת להוולד איפשהו בדרום אמריקה או מדינות דיקטטוריות שלא חסר בהן אנשים כמו איראן או אפילו רוסיה וסין
ויותר גרוע יכלת להוולד כחיה בטבע
צריך להגיד תודה על זה שזכינו להיות בכלל בני אדם ועוד בתקופה לא רעה
אנונימי
לא, זאת הארץ הקדושה, וזה שיש כמה ילדים חסרי מודעות שערסים וכו' לא אומר שלא בא לי להיוולד פה, אני ישראלי יהודי ואני גאה בעם שלי ובהסטוריה שעברנו ופשוט תהיו גאים במדינה שלכם חבר'ה!
אנונימי
לא,

צריך למצוא מה טוב
לכל אדם יש מסלול חיים שבין היתר המערכת הגורלית קובעת היכן יגור וכו
למזלי לא נולדתי פה אז