17 תשובות
לא
לא
לא, יש לי עיניים כחולות
אבל אני אוהבת את כל העיניים, לא משנה הצבע.
אבל אני אוהבת את כל העיניים, לא משנה הצבע.
כן
לפעמים אני מסתכלת על עיניים של אחרים וחולמת על כאלה
יש לי חום דבש אבל לא יודעת, תמיד של האחר יותר יפה
יש לי חום דבש אבל לא יודעת, תמיד של האחר יותר יפה
כן ולא אני אוהבת אותם כי התרגלתי אבל הייתי רוצה אחר
מתבאסת? לא, תוהה איך הייתי נראת אם היה צבע אחר? כן
פעם התבאסתי שיש לי עניים בצבע חום כהה ממש כהה
אבל היום אני מבינה שזנ ממשמיוחד ודיי נדיר
וזה ממש מחמיא לי אני יראה נורא עם עניין כחולות או ירוקות
אבל היום אני מבינה שזנ ממשמיוחד ודיי נדיר
וזה ממש מחמיא לי אני יראה נורא עם עניין כחולות או ירוקות
לא . יש לי עיניים חומות ואני שמחה בהם ומודה להשם שנולדתי עם עיניים ושאני רואה בכלל!
יש לי עיניים ירוקות אבל עיניים שחורות הכי יפות לדעתי או עיני דבש
לא
לא, יש לי אחלה עיניים
יש לי עיניים חומות ופעם קצת התבאסתי כי בהירות היו הרבה יותר יפות בעיניי. לא מפריע לי היום, אני דווקא אוהב את הצבע עכשיו.
זה ישמע די לצומי אבל יש לי עיניים כחולות ממש בהירות וזה לא מתאים לפרצוף שלי בשום צורה אז הייתי רוצה עיניים חומות כהות
לפעמים ככה כן
אבל אז אני נזכר שבתור תימני כל שאר הצבעים ייראו נורא
ואז אני מרוצה
אבל אז אני נזכר שבתור תימני כל שאר הצבעים ייראו נורא
ואז אני מרוצה
באותו הנושא: