7 תשובות
חורף>>
כל-כך חם בקיץ
מה כיף בקיץ
גשם
ברקים
רעמים
קר
פוך
שוקו
מרק
תה חם
ריח הדשא
רוחות
ריחות טובים
שלוליות
אני אוהבת את הקיץ אבל מעדיפה את החורף(בהרבה)
אני אוהבת את הסטייל בחורף, אוהבת גשם, אוהבת להתכרבל במיטה עם שמיכה ושוקו חם, אוהבת להתקלח במים חמים ולצאת ולשים פיג'מה חמה
זה ככ כיף כל הדברים האלה
שתי העונות האלה סיוטט
בקיץ הכל חרקים
בחורף הכל גשם
קיצר סתיו עדיף
אבלל חורף בחו"ל זה מדהים
אני אוהבת את הגשם ואת הריח שלו
אוהבת שקר לי, (אני סתם פינגווין באופן אישי)
כיף לקרוא ספר כשיורד גשם ולשתות משהו חם
המזג הסגרירי פשוט טוב יותר משמש
העולם יפה יותר כשהוא אפור
חורף פשוט טוב יותר וזה לא נתון לוויכוח :)
כי באלי להיות בתוך סוודר שנה לא יודעת מה איתךך