100 תשובות
כן חורף זה נורא
אני אוהב שהגרביים שלי רטובות ולשבת על אסלה קפואה, לדרוך על שלולית לטבוע
את הקטע הזה אני לא אוהבת!
אבל את הבגדים של החורףף זה הבגדים הכי יפים שיש
אבל את הבגדים של החורףף זה הבגדים הכי יפים שיש
כי התלבושות יפות והשמיים מרגיעים
כי אני אוהבת שמחשיך מוקדם
אני אוהבת את הפוטרים
אני אוהבת תווייב
אני אוהבת את הפוטרים
אני אוהבת תווייב
אני אוהבת את האווירה
אני אוהבת שקר ויש לי תמיד איך להתחמם
אני אוהבת את הרעש והריח של הגשם גם אם אני בחוץ
אני אוהבת את הבגדים של החורף
אני אוהבת שקר ויש לי תמיד איך להתחמם
אני אוהבת את הרעש והריח של הגשם גם אם אני בחוץ
אני אוהבת את הבגדים של החורף
קור עדיף מחום וזה כיף
יש בגדים חמודים
נשארים בבית
מצב רוח חורפי
תמיד עטופים בשמיכה נעימה
יש בגדים חמודים
נשארים בבית
מצב רוח חורפי
תמיד עטופים בשמיכה נעימה
כן חורף זה דבר מדהיםם
שואל השאלה:
הלוואי שזה היה כמו שחלקכם מתארים, לשבת מתחת לפוך עם שוקו חם או וואטאבר אבל זה פשוט לא ככה
אצלי לפחות
הלוואי שזה היה כמו שחלקכם מתארים, לשבת מתחת לפוך עם שוקו חם או וואטאבר אבל זה פשוט לא ככה
אצלי לפחות
אני אוהבת חורף, אבל לא כשקר מידי, כשנעים כזה, מרגיש כמו מיזוג. מאשר בקיץ החום נוראי הזה.
גם אני בגילך אהבתי קיץ, עכשיו מעדיפה חורף.
וגם זה כיף להיות בבית ולשמוע רוח.
גם אני בגילך אהבתי קיץ, עכשיו מעדיפה חורף.
וגם זה כיף להיות בבית ולשמוע רוח.
אני אוהבת את הבגדים החמים בחורף ולא יודעת אני אוהבת ללכת בגשם זה נותן לי תחושת רענון כזאת
אני ממש אוהב גשם ושקרר
^^^^כןכןכןכןכןכן
זה לא מדכא, זה נקי וריח מדהים. אני מתה על הקור, על החום בפנים וזה מרגיש חדש
כי זה כיף
כן, אני שונאת להזיע וללכת אם קצר הרבה יותר נוח לי ללכת אם ארוך ולהיות בבגדים שנוח לי ואני לא צריכה להזיע.
וגם גשם זאת סיבה לא לצאת מהבית ואני אוהבת להיות לבד אז זה הכי שווה לי
וגם גשם זאת סיבה לא לצאת מהבית ואני אוהבת להיות לבד אז זה הכי שווה לי
זה הזמן הכי טוב בשנה.
וקיץ זה נורא
וקיץ זה נורא
חחח כן
המשתמש שלי זה ליטרלי אוהבת חורף
המשתמש שלי זה ליטרלי אוהבת חורף
שואל השאלה:
גם אני פחות אוהבת לצאת מהבית אבל מנגד להיות בבית זה נמאס באיזשהו שלב
ואני אישית מרגישה יותר טוב עם עצמי כשאני לא עם 5 שכבות
גם אני פחות אוהבת לצאת מהבית אבל מנגד להיות בבית זה נמאס באיזשהו שלב
ואני אישית מרגישה יותר טוב עם עצמי כשאני לא עם 5 שכבות
השמש הזו... היא זו שמדכאת אותי.
אני ממש סןבלת מחום, i mean, חם לי גם ב-10 מעלות.
והוייב פשוט מקסים... טהור... חסר סבל, חסר מאמצים
אני ממש סןבלת מחום, i mean, חם לי גם ב-10 מעלות.
והוייב פשוט מקסים... טהור... חסר סבל, חסר מאמצים
הם אוהבים להיות מסכנים
לי פיזית קשה לקום וללכת לבית הספר כשאני צריכה ללכת. הרבה יותר קל להיות פשוט להיות אטומה בארבע חדרים בחורף כשנעים לי.
הכי כיף בחורף זה ללכת להיתקלח במים חמים.
בקיץ בגלל שבחדר שלי המזגן לא עובד אני ממש סובלת בגלל שכל הזמן קר לי.
הכי כיף בחורף זה ללכת להיתקלח במים חמים.
בקיץ בגלל שבחדר שלי המזגן לא עובד אני ממש סובלת בגלל שכל הזמן קר לי.
כן זה אהבת חיי
בקיץ הכל מסריח וחם וכולם מזיעים ויש מלא ברחשים מעצבנים
בחורף אני יכולה לדלג ברחוב עם הכובע של המעיל עליי כשיורד גשם
להינות מהחיים
כולם נראים כמו דובוני אכפת לי צבעוניים
ואת יודעת מה הכי טוב? אני יכולה לדלג ברחוב כמו מטורפת כשיורד גשם מטורף ואף אחד לא יחשוב שאני מטורפת
בקיץ הכל מסריח וחם וכולם מזיעים ויש מלא ברחשים מעצבנים
בחורף אני יכולה לדלג ברחוב עם הכובע של המעיל עליי כשיורד גשם
להינות מהחיים
כולם נראים כמו דובוני אכפת לי צבעוניים
ואת יודעת מה הכי טוב? אני יכולה לדלג ברחוב כמו מטורפת כשיורד גשם מטורף ואף אחד לא יחשוב שאני מטורפת
הרבה יותר יפה שחורף זה יותר וויב
אם קר שמים בגדים חמים ואז זה מרגיש מעולה
ולשתות תה חם בחורף עם מוזיקה דכאונית ברקע זה מדהים
ולהתנשק בגשם אגחכלגץהץ
אם קר שמים בגדים חמים ואז זה מרגיש מעולה
ולשתות תה חם בחורף עם מוזיקה דכאונית ברקע זה מדהים
ולהתנשק בגשם אגחכלגץהץ
וגם לא מזיעים ומסריחים
כי גשם ושלג בחרמון
הדבר היחידי שאני אוהב בחורף זה את הקור הנעים, את הקור שגורם לשינה שלי להיות יותר טובה וארוכה(יותר קל להירדם שקר, ובשבילי יותר כיף), ואני גם אוהב את הגשם, כי זה נעים, אבל אני שונא את החלונות, כי אני לא יכול לאהוב משהו רירי ומגעיל, וגם יש להם מלא שיניים, וגם אין כזה דבר חילזון זכר או נקבה, שזה מוזר
^^ נע בחיים שלי לא ראיתי שלג זה סתם חרא
^באסה לך
הכי כיף, לא חם(אני סובלת מבעיות חום) בגדים ארוכים זה הכי יפה, הריח של הגשם..
כי ככה
עזבו את זה שבגדים של קיץ נראים עליי רע
וגם חם אי אפשר נשום
בחורף אפשר ללבוש הרבה שכבות כדי שלא יהיה קר
בקיץ גם אם נלך עם גינס קצר וגופייה חם
עזבו את זה שבגדים של קיץ נראים עליי רע
וגם חם אי אפשר נשום
בחורף אפשר ללבוש הרבה שכבות כדי שלא יהיה קר
בקיץ גם אם נלך עם גינס קצר וגופייה חם
יש אווירה מדהימה בחורף וזה כיף שקר ויש ריח טוב בחוץ אין על חורף
חורף זה פשוט וויב מושלם אי אפשר להסביר
באמת שזה עדיף מחום. אני חושב שהעונות הם כמו שsome girll אמרה, וויב ומי שיותר ביישן ובדד, וקיץ זה לאנשים עם מיליון חברים שיש להם ביטחון עצמי עצום ברמה מעצבנת...
חורף זה מדהים
יש וויבים, מזג אוויר נעים, בגדים יפים, גשם, שלג, חגים
אם כבר קיץ, איך אנשים אוהבים קיץ??
ברצינות, חוץ מחופש וקצת וויבים נחמדים של ים וטבע זאת עונה מבאסת
אני בחיים לא אבין אנשים שמתלוננים על קור ולא על חום..
כשקר- לא חסרים דרכים להתחמם
כשחם- אם את בחוץ עם בגדים קצרים ולא נמצאת בים/בריכה, נדפקת. צריך לסבול את החום עד שמגיעים למקום עם מזגן/מים.
וגם מזג אוויר מסריח, הכל יבש
מילא היה קצת נעים וירוק יותר, אבל לא.
חוץ מ ים, בריכה וחופש- אין משהו ממש טוב בקיץ. כאילו, זאת עונה נחמדה אבל אני כלכך שונאת חום שזה גורם לי לשנוא את כל העונה כמעט
גם מה יש להתלונן על החורף כשהוא בקושי מורגש פה? בעיקר השנה, היו ימים שהרגישו כמו אוגוסט
יש לכם קיץ גם בחורף, אז למה לחכות לקיץ אם מרגישים אותו כמעט כל השנה?
יש וויבים, מזג אוויר נעים, בגדים יפים, גשם, שלג, חגים
אם כבר קיץ, איך אנשים אוהבים קיץ??
ברצינות, חוץ מחופש וקצת וויבים נחמדים של ים וטבע זאת עונה מבאסת
אני בחיים לא אבין אנשים שמתלוננים על קור ולא על חום..
כשקר- לא חסרים דרכים להתחמם
כשחם- אם את בחוץ עם בגדים קצרים ולא נמצאת בים/בריכה, נדפקת. צריך לסבול את החום עד שמגיעים למקום עם מזגן/מים.
וגם מזג אוויר מסריח, הכל יבש
מילא היה קצת נעים וירוק יותר, אבל לא.
חוץ מ ים, בריכה וחופש- אין משהו ממש טוב בקיץ. כאילו, זאת עונה נחמדה אבל אני כלכך שונאת חום שזה גורם לי לשנוא את כל העונה כמעט
גם מה יש להתלונן על החורף כשהוא בקושי מורגש פה? בעיקר השנה, היו ימים שהרגישו כמו אוגוסט
יש לכם קיץ גם בחורף, אז למה לחכות לקיץ אם מרגישים אותו כמעט כל השנה?
צודקת
כי אני לא אוהבת להזיע 24/7
כיף לי במזג אוויר נעים מה שאתם קוראים לו קר
כיף לי במזג אוויר נעים מה שאתם קוראים לו קר
כי אני אוהב את הקור וכי אני אוהב גשם וכי אני אוהב שהשמיים אפורים ויש הרבה צל מהעננים אז לא חם
כי אני שונאת להזיע, שונאת למות מחום ולהתחנן לטיפת גשם,
וחוץ מזה
חורף זה כזה מדהים
לצאת לבחוץ עם בגדים ארוכים ומחממים לשתות שוקו/קפה חם,
בחורף יותר קל לחמם את עצמך מאשר להתקרר בקיץ, לא תמיד יהיה לך מזגן על קור אבל אפשרי שתמיד יהיה לך סוודר מחמם
והכי חשוב!
שלג, כמעט כל השנה אין שלג כי אנחנו חיים בישראל
אבל באיזור שלי יש אולי יום אחד במהלך החורף שלג ולא תמיד אבל כיף לחכות ולצפות לזה כי מאז הילדות לא ראיתי שלג:)
וחוץ מזה
חורף זה כזה מדהים
לצאת לבחוץ עם בגדים ארוכים ומחממים לשתות שוקו/קפה חם,
בחורף יותר קל לחמם את עצמך מאשר להתקרר בקיץ, לא תמיד יהיה לך מזגן על קור אבל אפשרי שתמיד יהיה לך סוודר מחמם
והכי חשוב!
שלג, כמעט כל השנה אין שלג כי אנחנו חיים בישראל
אבל באיזור שלי יש אולי יום אחד במהלך החורף שלג ולא תמיד אבל כיף לחכות ולצפות לזה כי מאז הילדות לא ראיתי שלג:)
חורף זה מדהים ממש
והוא עוקף את הקיץ בפער
והוא עוקף את הקיץ בפער
אין ולא יהיה כמו החורף
לשתות משהו חם להיות במיטה ולראות סרט, זה יותר טוב מכל דבר אחר
גם לצאת להתלבש כמו דובי
לשתות משהו חם להיות במיטה ולראות סרט, זה יותר טוב מכל דבר אחר
גם לצאת להתלבש כמו דובי
אני לא אוהבת ככ חורף כי קר לי יותר מאחרים בדרך כלל ואני סתם סובלת מהקור אבל הכי כיף לשבת במיטה עם שמיכת פוך ושוקו חם ולראות נטפליקס או משהו.. אני ממש אוהבת את המרקים בחורף גם ולפעמים גם את התלבושות והבגדים בחורף.. אני לא אוהבת שיש מבול וגשם אני אוהבת את הריח שיש אחרי שהכל נקי כזה ברחוב לא יודעת להסביר
הגשם ממש כיף בעיקר הסופות
הקור ובכללי כיף
הסטייל
בחורף אם קר לך תתחמם אבל בקיץ אם חם לך תסבול
כמו ברחוב בחורף מתלבשים חם בקיץ אין יותר מידי שכבות להוריד..
הקור ובכללי כיף
הסטייל
בחורף אם קר לך תתחמם אבל בקיץ אם חם לך תסבול
כמו ברחוב בחורף מתלבשים חם בקיץ אין יותר מידי שכבות להוריד..
בדיוק.
גשום ואפל, שמיים אפורים וקודרים וסערות בחוץ כשקוראים ספר או יוצאים לרקוד בגשם הזלעפות, או במעיל רשמי לקור החודר.
שכל כך קר שהעצמות בוערות מבפנים והאצבעות הופכות לקפואות ודקות.
זהו הדבר הנפלא ביותר.
גשום ואפל, שמיים אפורים וקודרים וסערות בחוץ כשקוראים ספר או יוצאים לרקוד בגשם הזלעפות, או במעיל רשמי לקור החודר.
שכל כך קר שהעצמות בוערות מבפנים והאצבעות הופכות לקפואות ודקות.
זהו הדבר הנפלא ביותר.
גשם? כיף. למה? הצליל והריח של האבק שנשטף
קור? נחמד. אני שונאת להזיע ולמות מחום ולהסתכן בסרטן עור אז אני נהנית מלהתחמם בשמיכה.
אין שמש? יש ימים שזה לא נחמד אבל יש ימים שזה נראה כאילו בתשע בבוקר השעה שש בערב וזאת תחושה מיוחדת כזאת.
קור? נחמד. אני שונאת להזיע ולמות מחום ולהסתכן בסרטן עור אז אני נהנית מלהתחמם בשמיכה.
אין שמש? יש ימים שזה לא נחמד אבל יש ימים שזה נראה כאילו בתשע בבוקר השעה שש בערב וזאת תחושה מיוחדת כזאת.
אני מסכימה איתך חורף זה נורא
כן. זה תחושת מוות, התחושה הטובה ביקום!
כי הכי כיף לצפות ככה בסדרה מתחת לשמיכה וגם אני שונאת חום
נראה לי שהיה מחקר שהראה שיותר ממחצית ישראל אוהבת חורף יותר מקיץ
חוץ מבעלי עסקים
יש כל כך הרבה סיבות שאני מת על חורף
הקיץ מביא לי דיכאון , איכס יצאה שמש היום
הקיץ מביא לי דיכאון , איכס יצאה שמש היום
אנונימי
זה פשוט הזמן להשען אחורה לאכול פיצה חמה מהתנור או קובה סלק ולהתחיל בינג' נטפליקס עם שוקו חם סמיך!! איך זה עדיף מקיץ!!?
באמת שזה וויב מטורף
יאללה חפלה
כאילו אני מתה על החורף רק אם זה לא לצאת מהבית ולהתכרבל במיטה אם זה כבר משהו שאני צריכה להזיז תעצמי אליו מחוץ לבית אני רוצב למות
זה שלמות כל הקיץ אני מפנטזת שיגיע החורף
זה עדיף מלרתוח בקיץ
יש אוויר נקי רצח וכיף לטייל זה וותר טוב מהקיץ כי לא חם מוות
בגלל ש:
1. זה לא קיץ.
2. קור זה דבר נעים.
3. מי לא אוהב חורף.
4. גשם עוזר לצמחים ושוטף את האוויר.
1. זה לא קיץ.
2. קור זה דבר נעים.
3. מי לא אוהב חורף.
4. גשם עוזר לצמחים ושוטף את האוויר.
וואי חורף זה מושלם
איכס שונאת קיץ, חםם וכולם מזיעים
גשם עם שירים זה כיף אבל מודה שבבוקר בדרך לעבודה אני לא מסוגלת כי זה מעצבן על הבוקר להרטב
שוקו חם אחרי מקלחת חמה כשיש רוחות וגשם בחוץ זה מקסים
ואנשים לא עירומים ברחובות שזה בונוס
איכס שונאת קיץ, חםם וכולם מזיעים
גשם עם שירים זה כיף אבל מודה שבבוקר בדרך לעבודה אני לא מסוגלת כי זה מעצבן על הבוקר להרטב
שוקו חם אחרי מקלחת חמה כשיש רוחות וגשם בחוץ זה מקסים
ואנשים לא עירומים ברחובות שזה בונוס
זה יותר טוב מלהסריח מזיעה ושחם לך
גם כשקר לך אתה יכול לשים עליך שכבות אבל כשחם לך אז אי אפשר להוריד שכבות
גם כשקר לך אתה יכול לשים עליך שכבות אבל כשחם לך אז אי אפשר להוריד שכבות
הם אוהבים את האווירה. ואת הגשם.
כי האווירה כיפית ומעלה לי את המצב רוח
הריח של הגשם, איך שהוא נשמע
השלוליות, הבגדים, המגפיים
זה מהנה
הריח של הגשם, איך שהוא נשמע
השלוליות, הבגדים, המגפיים
זה מהנה
אני אוהב חורף - כשחם ונעים לי. נותן לי תירוץ להפעיל את התנור ולהנות מהחום (בקיץ כולם הורסים עם המזגן שלהם).
גשם לא מפריע כשהגרבים לא רטובות, ואתה יודע שדי מהר תגיע למקום חם.
זה גיוון כיפי
אבל כשקר לי לאורך זמן - חורף זה סיוט.
גשם לא מפריע כשהגרבים לא רטובות, ואתה יודע שדי מהר תגיע למקום חם.
זה גיוון כיפי
אבל כשקר לי לאורך זמן - חורף זה סיוט.
זה ממשש ממש כיף
זה כיף. יותר כיף להתחמם שקר מאשר להתקרר שחם
כלום לא מדוכא ועכור, חורף זה יפה.
תסתכלי על העולם עם שלג ותסתכלי עליו בלי, מה יפה יותר?
וגם ללכת בגשם עם שירים זה הוויב הכי מדהים שיש והלבוש החורפי בכלל וואו.
קיץ זה זיעה, סירחון, חום, חרקים דוחים, יותר מידי שמש אז למה שתאהבי קיץ?
תסתכלי על העולם עם שלג ותסתכלי עליו בלי, מה יפה יותר?
וגם ללכת בגשם עם שירים זה הוויב הכי מדהים שיש והלבוש החורפי בכלל וואו.
קיץ זה זיעה, סירחון, חום, חרקים דוחים, יותר מידי שמש אז למה שתאהבי קיץ?
חורף מנצח ,
אני לא מפחד מקור ,
חורף זה אהבה
גשם הוא ברכה
לא סובל קיץ
לא סובל לחות
מלא יתושים בקיץ
מקלחת טובה לא מחזיקה בקיץ
משהו מתיש מאוד בקיץ
בחורף יש משהו מעורר
משהו חדש בחורף
שינוי אווירה
אויר טוב לנשימה לקחת לריאות
גשם עם ריח נפלא
ריח נפלא של אדמה
אווירה רומנטית
כיף לראות סרט בבית ,לשתות תה ולאכול עוגיות
כיף לשמוע מוזיקה
כיף לשמוע ולראות גשם מהחלון
בהפוגות כיף לעשות הליכה/ריצות
כיף לנסוע לסרט
כיף לשבת ב-בר מגניב
כיף לאכול אוכל חם ,כולל מרקים חמים ו-חריפים
בגדים מחמיאים ויפים
אין לי בעיה גם להיות בחוץ כשיש גשם וקר____ אני לא מפחד מקור/אני לא מפחד מגשם
הרבה סרטים רומנטיים יש על הגשם/החורף
המצחיק שפעם אהבתי קיץ ____ היום אני לא סובל קיץ !!!
חורף זה הדבר הכי טוב שיש !!!
חם לאדם בבית ,לכלב גם חם
אני לא מפחד מקור ,
חורף זה אהבה
גשם הוא ברכה
לא סובל קיץ
לא סובל לחות
מלא יתושים בקיץ
מקלחת טובה לא מחזיקה בקיץ
משהו מתיש מאוד בקיץ
בחורף יש משהו מעורר
משהו חדש בחורף
שינוי אווירה
אויר טוב לנשימה לקחת לריאות
גשם עם ריח נפלא
ריח נפלא של אדמה
אווירה רומנטית
כיף לראות סרט בבית ,לשתות תה ולאכול עוגיות
כיף לשמוע מוזיקה
כיף לשמוע ולראות גשם מהחלון
בהפוגות כיף לעשות הליכה/ריצות
כיף לנסוע לסרט
כיף לשבת ב-בר מגניב
כיף לאכול אוכל חם ,כולל מרקים חמים ו-חריפים
בגדים מחמיאים ויפים
אין לי בעיה גם להיות בחוץ כשיש גשם וקר____ אני לא מפחד מקור/אני לא מפחד מגשם
הרבה סרטים רומנטיים יש על הגשם/החורף
המצחיק שפעם אהבתי קיץ ____ היום אני לא סובל קיץ !!!
חורף זה הדבר הכי טוב שיש !!!
חם לאדם בבית ,לכלב גם חם
כן.
שוקו חם מתחת לפוך עם רעמים ברקים וקור כלבים.
חלום של כל בנדאם נורמאלי
(:
אה, וריח נקי
שוקו חם מתחת לפוך עם רעמים ברקים וקור כלבים.
חלום של כל בנדאם נורמאלי
(:
אה, וריח נקי
חורף מ"ס 1,
יש בחורף הרבה ימים יפים
כשמתלבשים טוב לא מרגישים קור
יש בחורף הרבה ימים יפים
כשמתלבשים טוב לא מרגישים קור
אני אוהבת קור
מהה הכי כיף שבעולם תחשבי איזה כיף זה לצאת מהבית ככה ולשתות שוקו חם לקרוא ספרים
לראות סרטים לטייל ככה עם חברות
לראות סרטים לטייל ככה עם חברות
כן. זה ווייב מדהים וזה משמח אותי להתעורר ולראות שהכל אפור בחוץ
הדבר היחיד שאני שונאת בחורף זה אסלות קפואות
הדבר היחיד שאני שונאת בחורף זה אסלות קפואות
גם אני לא מבינה חורף זאת עונה כזאת מדכאת אני כל היום חולה
וכשמחשיך בחמש אין חשק לעשות כלום!
וכשמחשיך בחמש אין חשק לעשות כלום!
אנונימית
לא יודעת זה יפה וכייףף
לא סובלת חורף
אני לא אוהבת לקפוא מעדיפה חום
אבל אני אוהבת את האווירה החורפית ושיש גשם ואפשר לשבת בחימום לשתות שוקו חם או לנסוע בגשם
אבל אני אוהבת את האווירה החורפית ושיש גשם ואפשר לשבת בחימום לשתות שוקו חם או לנסוע בגשם
כי בנות פחות חשופות
אנונימית
זה יישמע מוזר, אבל זה נותן לי כוח, כל הגשם וריח הטבע.
ואני גם אנמי וחולה לב, אז בקיץ אני מאוד חלש, וקשה לי ללכת בחוץ בחום הזה מעבר לגינה שלי, שם יש אוויר טוב בזכות העצים.
ואני גם אנמי וחולה לב, אז בקיץ אני מאוד חלש, וקשה לי ללכת בחוץ בחום הזה מעבר לגינה שלי, שם יש אוויר טוב בזכות העצים.
כן חורף זה וואו
כי זה לא מדכא, זה נקי ומעורר ומדהים. ויש אוויר לנשום, והכול כל כך יפהה
כי זה פשוט כיף
וואי ממש לא, גם כיף לצאת החוצה לגשם, העולם כל כך יפה בחורף
אני שונאת קיץ ברמה שאני לא יכולה להסביר. חורף זה מדהים
בדיוק. והנוף יפה הכל ירוק ואפשר לנסוע לשלג
חורף זה אחלה עד שאת מגיעה לשדה בוקר ואז בא לך שאוגוסט יגיע
כן כי עדיף להזיע תחיים
חורף זה כיף לילה גשם פוך משהו חם לשתות סרט חלוםם וואי ולישון עם הסאונד של הגשם זה וואו
ויש עוד הרבה סיבות ללמה לאהוב חורף
חורף זה כיף לילה גשם פוך משהו חם לשתות סרט חלוםם וואי ולישון עם הסאונד של הגשם זה וואו
ויש עוד הרבה סיבות ללמה לאהוב חורף
כי הצמחים יותר ירוקים וזה אחלה נוף.
דבר ראשון אם חם לי אני מתה דבר שני הכי כייף גשם
הם לא יוצאים מהבית נראה לך שאכפת להם אם קר בחוץ
כי כשקר אתה יכול להוסיף שכבות ולגמור את הסיפור אבל כשחם אי אךשר להתפשט לגמרי וגם אם כן זה לא תמיד עוזר חוץ מזה שהכי כיף להתכרבל עם שוקו במיטה:)
איכס חורף
חוץ מהלבוש זה נוראי כאילו קפוא אי אפשר לצאת
חוץ מהלבוש זה נוראי כאילו קפוא אי אפשר לצאת
כשאתה בחוץ אין דרך להתקרר
איו חורף
יש לי אפילו שיר ביומן האישי שלי מגיל 10 שכתבתי למה אני לא אוהבת חורף ואני זוכרת חלק:
בחורף תמיד קריר והפנים שלי לבנות כמו קיר, אני עצובה כי הגשם לא משמח ורק מרטיב את העורף. בחורף.
בחורף אני תמיד רוצה לישון ויש אוירה של דיכאון,
ועזבו את זה שמזיזים גם את השעון.
אתם בטח אומרים דיי להגזים, אבל כל הגופיות והבגדים הקצרים מתקמטים להם בארגזים!!
בקיצור, לא אוהבת חורף, הגשם לא משמח ורק מפנה אליי עורף.
הא!
יש לי אפילו שיר ביומן האישי שלי מגיל 10 שכתבתי למה אני לא אוהבת חורף ואני זוכרת חלק:
בחורף תמיד קריר והפנים שלי לבנות כמו קיר, אני עצובה כי הגשם לא משמח ורק מרטיב את העורף. בחורף.
בחורף אני תמיד רוצה לישון ויש אוירה של דיכאון,
ועזבו את זה שמזיזים גם את השעון.
אתם בטח אומרים דיי להגזים, אבל כל הגופיות והבגדים הקצרים מתקמטים להם בארגזים!!
בקיצור, לא אוהבת חורף, הגשם לא משמח ורק מפנה אליי עורף.
הא!
זה לא מדכא, זה לא עכור, זה יפה בעיניי, לגשם יש ריח טוב והוא יפהפה, והקור, קודם כל זאת ישראל לא כזה קר, ופשוט מתלבשים כמו שצריך והכל בסדר, ומה בדיוק את אוהבת בקיץ, כשכולם מזיעים ןמסריחים או כשהשמש פיזית שורפת אותך ואת נמסה מחום
מה להיכנס לחנויות וים ובריכה כאילו בים לא יהיה לי חם ודבר שני מה יהעה כשאני אהיה בחוץ ולא בחנות או משהו קיצור אין על חורף ולא הבנתי למה כולם אומרים שהחורף מדכא מה מדכא בדיוק
מה מדכא? כשאני קמה בבוקר והכל עדיין חשוך גם כשיש שמשש
האף שלי כל שני וחמישי נוזל וגם התקרות בבית!
ועד שיש שמש יש רוח קרה והאף שלי קפוא והמטריה שלי משנה צורה ברוח
זה דיכאון!!! זה רק עושה חשק לישון!! וגם עד שהמזגן או התנור מחמים אותי. וואי! וגם עכשיו לכו תתקלחו כשקפואא
מצאתם את שונאת החורף מספר 1 פה בסטיפס
האף שלי כל שני וחמישי נוזל וגם התקרות בבית!
ועד שיש שמש יש רוח קרה והאף שלי קפוא והמטריה שלי משנה צורה ברוח
זה דיכאון!!! זה רק עושה חשק לישון!! וגם עד שהמזגן או התנור מחמים אותי. וואי! וגם עכשיו לכו תתקלחו כשקפואא
מצאתם את שונאת החורף מספר 1 פה בסטיפס
אין כמו הקיץ!!
פשוט עונה מזעזעת לא יודעת איך אהבתי פעם חורף