12 תשובות
פשוט כיף
יש לזה וויב כזה
אין שמש
הנחלים זורמים ביער ליד הבית
יש צמחייה
קר
הנחלים זורמים ביער ליד הבית
יש צמחייה
קר
האווירה כיפית כזאת ולשים בגדים ארוכים ונעימים ואני גם אוהבת חורף בגלל שאני פחות אןהבת להחשף לשמש
כי
אנונימית
אני אוהבת רק בגלל הקור לא מעבר
אני אוהבת את החורף כי הוא מנוגד מהקיץ ואת הקיץ אני ממש לא סובלת
אני אישית הכי מעדיפה עונות מעבר כשהכל מאוזן כזה
אני אישית הכי מעדיפה עונות מעבר כשהכל מאוזן כזה
בגלל שקר ( אני לא סובלת חום)
וכי יש גשם , הוא מריח טוב וגם משקה את הצמחיה בישראל שזה טוב
וכי יש גשם , הוא מריח טוב וגם משקה את הצמחיה בישראל שזה טוב
אנונימית
מה זאת השאלה הזאת , אני ממש אוהבת חורף דבר ראשון בגלל המזג אוויר קר ולא חם אני שונאת שחם. דבר שני בחורף יש חגים למשל חנוכה, כריסמס, שנה חדשה ועוד שאולי אני לא מכירה. דבר שלישי ההרגשה לשבת במיטה עם שמיכה חמה לשתות שוקו חם עם מרשמלו ולראות סרטים של כריסמס זה >>>> ואגב אני לא כזה אוהבת בגדים של חורף אבל אני עדיין חולה על החורף.
כיף כזה שאפשר ללכת 5 דקות ולא מזיעים
יש עננים בשמיים והשקיעות בגלל זה נראות מדהים, כי האור פוגע גם בהם, אז הכל קסום יותר, הריח של הגשם ברחוב פשוט רענן ונעים. הקור גורם לך להיות יותר מפוקסת ואם תעשי ריצת בוקר לא תחזרי מים כמו בקיץ. הכובעים, הצעיפים והאף האדום עושים אותך חמודה יותר, כולל האפצ'ים.
(אנשים חושבים שלא כולם עושים את זה בחורף.. אבל אני עושה את זה) לשתות כוס שוקו חם מתחת לשמיכה, זה פשוט מדהים!!
בנוסף כל המרקים בעיקר בחורף ויש מרקים מושלמים!
אני לא אוהבת שיזוף.. אז אני אוהבת את החורף.. אין חרקים מציקים כמו יתושים וכאלה..
זה כבר עיניין של טעם אבל הבגדים יותר יפים.
לא חם עד שאת מזיעה גם אם הרגע התקלחת.
(אנשים חושבים שלא כולם עושים את זה בחורף.. אבל אני עושה את זה) לשתות כוס שוקו חם מתחת לשמיכה, זה פשוט מדהים!!
בנוסף כל המרקים בעיקר בחורף ויש מרקים מושלמים!
אני לא אוהבת שיזוף.. אז אני אוהבת את החורף.. אין חרקים מציקים כמו יתושים וכאלה..
זה כבר עיניין של טעם אבל הבגדים יותר יפים.
לא חם עד שאת מזיעה גם אם הרגע התקלחת.
האווירה
ההרגשה הביתית שבפנים חם ואתה יודע שבחוץ קפוא
הסטייל הארוך
הפוכים
הגשם(הריח של הגשם גם(
ההרגשה הביתית שבפנים חם ואתה יודע שבחוץ קפוא
הסטייל הארוך
הפוכים
הגשם(הריח של הגשם גם(
באותו הנושא: