21 תשובות
אנשים שאוהבים חורף
שזה קר שיש תירוץ למה לא לצאת הבגדים יפים וגשם זה פשוט כיף רק לשמוע אפילו
אניי
ככה זה כשגרים באחד המקומות היותר חמים בארץ..
ככה זה כשגרים באחד המקומות היותר חמים בארץ..
שואל השאלה:
בעע חורף
בעע חורף
אנוכי
הומוספיאנס
יש ריח של גשם, לא חם מחניק ומגעיל
אני אוהב את הדיכאון הזה
אניי האווירה של החורף פשוט אמאלה ואבאלה
אני
וזה פשוט כיף שקר בחוץ ונעים בבית , ההרגשה כזה של גשם
בוגדים ארוכים >>>>
וזה פשוט כיף שקר בחוץ ונעים בבית , ההרגשה כזה של גשם
בוגדים ארוכים >>>>
שואל השאלה:
בזה אני מסכים^^
בזה אני מסכים^^
ההתכרבלות עם הפוף במיטה וצפייה בסרטים עם אוכל חם❤_❤
הגשם הזה והקור>
הגשם הזה והקור>
שקר בחורף
אנונימי
לישון עם הפוף ולראות סרט
אני חורף הכי כיף חוץ מזה שיש אינטרנט חרא ואין מים חמים אבל זהו אין כמו חורף❤
כי לא חם ויש סוודרים ושוקו חם עם מרשמלו יאו
שיש את הריח של הגשם
וקר בחוץ וקפוא
וקר בחוץ וקפוא
אני ( סליחה על האיחור )
פשוט מזג האוויר נעים
לגשם יש ריח טוב
מה שזה גם עוזר לצמחיה בישראל
כיף לצפות בברקים מתוך הבית
זה גם תירוץ טוב לפיצה ( אומרים להורים יש הרגשה כזאת של אוכל מהתנור ופיצה זה מהתנור )
וגם בחורף אנחנו חוגגים את השנה הלועזית החדשה אז זה פשוט כיף לחגוג את זה עם המשפחה
פשוט מזג האוויר נעים
לגשם יש ריח טוב
מה שזה גם עוזר לצמחיה בישראל
כיף לצפות בברקים מתוך הבית
זה גם תירוץ טוב לפיצה ( אומרים להורים יש הרגשה כזאת של אוכל מהתנור ופיצה זה מהתנור )
וגם בחורף אנחנו חוגגים את השנה הלועזית החדשה אז זה פשוט כיף לחגוג את זה עם המשפחה
אנונימית