16 תשובות
בוודאי
אני מתה על זה
וואי כןן
t.r
שואל השאלה:
רק מוסיפה:
אם יורד גשם אז אני אוהבת את הגוון האפור כי הוא מוסיף
אנונימית
אני לא ממש שם לב לדברים כאלו
יותר מדי מאמץ לעיניים המסכנות שלי
אני פחות אוהבת, הכל מרגיש לי אפל
שואל השאלה:
חחח אני צורחתת^^
אנונימית
כן כולם אוהבים את האווירה של חורף,
לגבי התיק,תיק צד או גב?
שואל השאלה:
תיק גב
אנונימית
אני מתה על האפור הזה
זה חלק מהחורף(: ❤
כן. יש לו גם יופי משלו. ובכלל לאפור הזה תמיד מצטרפים עוד צבעים, בדרך כלל לא למטה אלא למעלה. יש עננים יפים לפעמים עם שקיעות יפיפיות בניהם, בתור אדם של לילה ולא של בוקר זה כייף יותר מאשר להסתנוור מהשמש, פחות מכאיב בעיינים. גם תמיד כשאפור מדי את מבינה שהולך להיות סופה, סופה ופה בישראל זאת סיבה למסיבה כי החורף שלנו כל כך קצר.. אז לראות את האפור באמת משמח אותי.
כן! בדיוקקק! ^
כן אני מאוד אוהבת
אם זה תיק גב אז פשוט תקני כיסוי בשבילו או שתשימי אותו מתחת לגקט/מעיל