14 תשובות
זה נעים ללכת בגשם עם חבר שלך
אני אוהב גשם וקור
גשם,ריח,פוך,קריר נעים כזה,שוקוחם!
e1a
ריח של גשם בבוקר
בגדים!!!
זה כיף ללכת כזה עם בגדים גדולים, לשתות מרק/שוקו חם ולהתכסות כזה בפול
באמת למה
האווירה , הריח של הגשם , לא מזיעים!
כי אין דבר יותר כיף מקפוצונים והבגדים החמים של החורף
הריח של הגשם
לא מזיעים
אין את הלחות המזעזעת של הקיץ
פוך
שוקו חם
מרקים
לקום לבוקר גשום (אבל בבוקר שלא צריך לצאת מהבית)
להמשיך?
בגלל הבגדים
זה הדבר הכי כיף בעולם,
הברקים והרעמים בלילה, הגשם, הבגדים, הקפה החם, הפוך
רק מלדבר על זה בא לי חורף
זה לא כמו קיץ שמזיעים כל הזמן וצריך להתקלח 3 פעמים ביום קיץ לוקח גם מלא כסף על מזגן אזובלי קשר יותר כיף כשקר לך
אנונימית
קר, נעים, אני אוהב לשתות גם תה חם.
הסיבות היחידות לדעתי זה הקפוצ'ון, השוקו החם ומרק תירס רותח.
מעבר לזה ממש קשה לי עם קור ואני לא מצליחה לתפקד
זה פשוט מנחם, וגם הפסקה מהחום הנוראי בישראל
אנונימי