12 תשובות
ולמה אנשים אוהבים קיץ רק מזיעים ומסריחים
שואל השאלה:
^^כן אבל יש לזה המון פיתרונות נורא פשוטים. אפשר לטייל בלי שמשהו שמפריע לך, לא מסוכן לנסוע בכביש, לא צריך להסחב עם ככ הרבה דברים, אם החום זה מה שמפריע אז יש לזה אינספור פיתרונות
^^כן אבל יש לזה המון פיתרונות נורא פשוטים. אפשר לטייל בלי שמשהו שמפריע לך, לא מסוכן לנסוע בכביש, לא צריך להסחב עם ככ הרבה דברים, אם החום זה מה שמפריע אז יש לזה אינספור פיתרונות
תכלס חורף זה כיף
שואל השאלה:
אז אני מבינה שאתם אוהבים חורף רק בגלל האוויר הקר? לא אכפת לכם שיורד מבול של החיים ואי אפשר לצאת החוצה? וגם אם יוצאים, בואו נהיה כנים.. לאף אחד אין כוח להסחב עם המון שכבות ומטריה ועוד הרבה דברים, החוויה לא אותו הדבר כשיורד גשם
אז אני מבינה שאתם אוהבים חורף רק בגלל האוויר הקר? לא אכפת לכם שיורד מבול של החיים ואי אפשר לצאת החוצה? וגם אם יוצאים, בואו נהיה כנים.. לאף אחד אין כוח להסחב עם המון שכבות ומטריה ועוד הרבה דברים, החוויה לא אותו הדבר כשיורד גשם
זה כיף שיורד מבול
שואל השאלה:
אני די בטוחה שרובכם פה לא יוצאים לטיולים באמת בארץ חוץ מעזריאלי אז כנראה שהשאלה לא באמת תקפה לאנשים שכאן..
אני די בטוחה שרובכם פה לא יוצאים לטיולים באמת בארץ חוץ מעזריאלי אז כנראה שהשאלה לא באמת תקפה לאנשים שכאן..
גשם זה דבר נפלא.
הרעש.
והריח שיש אחריו.
^שונאת את עזריאלי.
ואני מטיילת המון.
הרעש.
והריח שיש אחריו.
^שונאת את עזריאלי.
ואני מטיילת המון.
שואל השאלה:
סאקורה הארונו- כן אני קצת קלטתי שיש כאן סוג אחר של אנשים..
סאקורה הארונו- כן אני קצת קלטתי שיש כאן סוג אחר של אנשים..
שואל השאלה:
סלמנקה מייפל הידל- ולמשל בא לך לצאת לטיול למקום מסויים בארץ, למשל נחל או פארק, זה לא באמת אפשרי כיורד מבול
סלמנקה מייפל הידל- ולמשל בא לך לצאת לטיול למקום מסויים בארץ, למשל נחל או פארק, זה לא באמת אפשרי כיורד מבול
כמה פעמים בחורף יורד מבול?
בכל זאת, ישראל. אז אני מטיילת קצת פחות בחורף, אבל זה לא אומר שאני מפסיקה לגמרי. הים בחורף זה מקום מקסים.
בכל זאת, ישראל. אז אני מטיילת קצת פחות בחורף, אבל זה לא אומר שאני מפסיקה לגמרי. הים בחורף זה מקום מקסים.
חורף זה פשוט עדיף מקיץ
חורף זה נחמד.
גשם נותן בוסט למצב רוח באופן מיידי
יותר נחמד לעשות מפגש עם חברים בבית של מישהו כשיורד גשם בחוץ ולך חמים ונחמד
או לנגן, לצייר, לקרוא, לתכנת או כל דבר פשוט יותר נחמד במזג האוויר האפור והנוח הזה. גם זה קצת מוזר אבל כשיורד מבול נחמד לחשוב שכולם נמצאים בבית כמוך
גשם נותן בוסט למצב רוח באופן מיידי
יותר נחמד לעשות מפגש עם חברים בבית של מישהו כשיורד גשם בחוץ ולך חמים ונחמד
או לנגן, לצייר, לקרוא, לתכנת או כל דבר פשוט יותר נחמד במזג האוויר האפור והנוח הזה. גם זה קצת מוזר אבל כשיורד מבול נחמד לחשוב שכולם נמצאים בבית כמוך
באותו הנושא: