4 תשובות
זה ממש אחלה
אני מתאמנת כבר שנה ואין לי שרירים בולטים וכל זה. בגלל שאנחנו בנות אז בקושי יש טוסטוסטרון , אל תדאגי לגבי זה את לא תהיי שרירית ענקית
אולי בכתפיים אל תעשי הרבה כי זה כן נהיה לי קצת גדול אבל אישית אני אוהבת
שואל השאלה:
אז על מה את חושבת שכדאי לוותר? ומה להוסיף לגב?
אני מכירה פה את רוב התרגילים נראהלי הם בסדר
מאמן הביא לך את זה?
תדברי עם מאמן שיעשה לך תוכנית מותאמת למה שאת רוצה לקבל
זה לא יעשה אותך שרירית בשום צורה רק יחטב אותך כי לבנות אין את ההורמון כמו שנאמר מעליי, אין לך מה לדאוג
תתמידי בתוכנית שטובה לך ושלא מעמיסה עליך יותר מדי