6 תשובות
לא
אבל תעשי מה שאת יכולה כל יום הוא שונה ולא תמיד יש כוח להתאמן וזה בסדר
אבל תעשי מה שאת יכולה כל יום הוא שונה ולא תמיד יש כוח להתאמן וזה בסדר
תקחי איזה חמש דקות תנשמי עמוק תשתי מים אם את מרגישה חלשה תנסי אולי תרגילים במשקלים נמוכים ממה שאת רגילה כדי להקל על עצמך
אם את ממש מרגישה out תלכי ביום אחר
הבריאות שלך מעל הכל
ולא זה לא ייחשב לאימון גוף מלא אבל לא קרה כלום
אם את ממש מרגישה out תלכי ביום אחר
הבריאות שלך מעל הכל
ולא זה לא ייחשב לאימון גוף מלא אבל לא קרה כלום
אם את לא מרגישה טוב אל תעשי כלום.. חבל על הבריאות שלך
שואל השאלה:
אני במחזור בגלל זה אני לא מרגישה כלכך טוב אבל לא התאמנתי שבוע שעבר בכלל כי הייתי בחול
והייתי ביום ראשון השבוע במכון ועכשו ובאלי לעשות כי אני מרגישה רע שלא התאמנתי
אני במחזור בגלל זה אני לא מרגישה כלכך טוב אבל לא התאמנתי שבוע שעבר בכלל כי הייתי בחול
והייתי ביום ראשון השבוע במכון ועכשו ובאלי לעשות כי אני מרגישה רע שלא התאמנתי
אנונימית
אה אז אם את יודעת מה זה וזה לא מפריע לקצב לב שלך ולנשימה זה בסדר.. פשוט תעשי מה שאת מצליחה
הכל מובן אם ככה זה ממש חשוב שתדעי שבזמן מחזור המחזוריות של ההורמונים שלנו עובדת מאוד שונה וצריך לתת לגוף את המנוחה שלו גם אם את כביכול פוגעת ברצף של האימונים תסמכי על הגוף שלך שהוא לא באמת נפגע תמיד אפשר לעשות אימונים קלילים יותר בתקופה הזו עם משקלים קלים יותר זו ההמלצה אבל אם את ממש מרגישה שאת לא יכולה תלכי הביתה לנוח ותשמרי על עצמך ולקראת סוף המחזור או לקראת כשהוא ייחלש את תרגישי את ההבדל בגוף ותחזרי בכל הכוח שלך :)
באותו הנושא: