9 תשובות
כן לכי
כן
לכי את בטוח תהני
כן הכי כיף
תהניי
תהניי
בטח
תהני מלא
תהני מלא
שואל השאלה:
זה לא מוזר אבל ללכת לבד?
זה לא מוזר אבל ללכת לבד?
אנונימית
אני ממליצה לך דווקא לא ללכת כי יש שם הרבה פעמים פדופילים וכאלה אנשים ממליצה לך ללכת אם עוד משהו
שואל השאלה:
גם על זה חשבתי אין לח כח שיתחילו לדבר איתי כי אני לבד אוףף איזה עצבים
גם על זה חשבתי אין לח כח שיתחילו לדבר איתי כי אני לבד אוףף איזה עצבים
אנונימית
כן, חדמשש.
באותו הנושא: