9 תשובות
כן לכי
לכי את בטוח תהני
כן הכי כיף
תהניי
בטח
תהני מלא
שואל השאלה:
זה לא מוזר אבל ללכת לבד?
אנונימית
אני ממליצה לך דווקא לא ללכת כי יש שם הרבה פעמים פדופילים וכאלה אנשים ממליצה לך ללכת אם עוד משהו
שואל השאלה:
גם על זה חשבתי אין לח כח שיתחילו לדבר איתי כי אני לבד אוףף איזה עצבים
אנונימית
כן, חדמשש.